مواد آرایشی برای مژه ها

۲ آذر ۱۳۹۵ مقالات

به گوشه داخلی چشم پلک پایین (بینی و زیر ریشه های مژه های زیرین )و گوشه خارجی چشم بسیار اهمیت دهید و با یک مداد چشم سیاه آنها را طراحی کرده و از یک برس نرم استفاده نموده.ریمل ها را می بایست به صورت لایه های نازک چندین بار توسط قلم موی خشک بر روی مژه ها استفاده نموده طوری که مژه ها به هم نچسبند.

ریمل مژه بهترین ابزار آرایش مژه محسوب می شوند. ریمل ها ریشه ها را از نوک مژه ها ضخیم تر می کند و نباید خیلی رقیق تر باشند، در ارتباط با رنگ ریمل اغلب رنگ مشکی استفاده می گردد.
البته رنگ های دیگری از جمله رنگ آبی تیره بستگی به سلیقه شخصی مشتری دارد.
مداد سیاه، کژال یا سرمه چشم برای کشیدن حاشیه پلک پایین مناسب هستند زیرا خطی افقی در چشم ایجاد می کنند. مداد قهوه ای مانند کژال روشن تر است مداد آبی برای چشمان قهوه ای و آبی بکار می رود.برای اصلاح کردن چشمان چروکیده مژه مصنوعی را نزدیک مژه های طبیعی در گوشه داخلی چشم بچسبانید و یک فاصله یک میلی متری بین خط مژه طبیعی و مصنوعی در مژه بیرونی چشم ایجاد کنید.سپس مژه های مصنوعی را به مژه های طبیعی بچسبانید و انها را طوری بچسبانید که کمی بالاتر قرار داده شوند هنگامی که چسب مژه ها خشک شود پوست پلک بدون چروک به نظر میرسد.

تغییر و اصلاح شکل چشم برای ایجاد چشم های بادامی

گوشه داخلی و بیرونی پلک را تیره تر کنید وسط آن را روشن بگذارید و از مژه مصنوعی استفاده نمایید. مژه های بلند را در وسط و مژه های کوتاه را در گوشه داخلی چشم بکار ببرید .

امیدواریم مطالب برای شما عزیزان مفید بوده باشه برای انواع چشم ها در روزهای آتی توضیح خواهم داد.

مقالات مرتبط