ترفند داشتن چشمان درشت در آرایش عروس

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ مقالات

ترفند اول: سایه ی روشن

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند. مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید.

ترفند دوم: رژلب کم رنگ

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

ترفند سوم: آب یخ

اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 ترفند سوم: کانسیلر روشن

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایجاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند..

آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلر مناسبی استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.

ترفند چهارم: فر کردن مژه

اگر ازدسته خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

ترفند پنجم: کشیدن خط چشم روشن

اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

ترفند ششم: ویتامین سی

ویتامین سی به داشتن پوستی روشن و شاداب کمک می کند،بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.

مقالات مرتبط