استفاده از مداد یا خط چشم سفید برای میکاپ

۱۵ مهر ۱۳۹۶ مقالات

برای داشتن یک میکاپ و آرایشی کامل و حرفه ای از مداد سفید یا خط چشم سفید رنگ که بهترین وسیله برای حالت دادن به چشم ها و ابروهاست میتوانیم استفاده کنیم.مداد سفید را می توان داخل چشم ها زده و حالت هوشیارتری به چشم ها بخشید و به بزرگ تر نشان دادن چشم ها کمک می کند.

انواع کاربرد مداد سفید:

۱- مداد سفید برای ابرو

به غیر از استفاده آن در زیر ابرو و روی استخوان آن، کاربرد دیگر کشیدن مداد سفید بالای ابرو می باشد و پخش کردن زیبایی ابرو رو دوچندان می کند.

۲- مداد سفید برای چشم

  • بالای چشم
  • زیرچشم
  • داخل چشم

نکته: دقت کنید که مداد چشم را هیچ گاه به تنهایی به کار نبرید زیرا این کار چشم ها را بی حالت می کند.از ریمل چشم استفاده کنید.

برای درشت تر نشان دادن چشم ها پس از زدن خط چشم مشکی می توانید در بالای آن مداد سفید کشیده و چشم ها رو جذاب کنید،در این نوع باید حتما از ریمل استفاده کنید.خانم هایی که چشم هایی بسیار درشت و گرد دارند هرگز از مداد چشم بخصوص داخل چشم استفاده نکنند چون آنها را بزرگتر و بدفرم خواهد کرد،بجای آن از یک مداد مشکی برای زیبایی چشم هایشان میتوانند استفاده کنند.

اگر می خواهید یک آرایش غلیظ تر داشته باشید می توانید زیر مژه چشم پایینی هم خط چشم کشیده و بعد با استفاده از یک مداد سفید خط چشم را جلوه بیشتری بدهید.

خانمهایی که چشمهایی کوچک و نزدیک بهم دارند می توانند با کشیدن خط چشم سفید در قسمت داخلی چشم آن ها را روشن و زیباتر کنند.البته با خط چشمی مشکی در زیر آن به چشم ها حالت دهند.کسانی که دارای چشم های روشن با پوست گندمگون هستند می توانند با کشیدن مداد سفید داخل چشم ها جذابتر شوند

۲- مداد سفید برای موارد دیگر

  • برای از بین بردن پف چشم ها می توانید خط چشم سفید زیر چشم و پشت پلکتان بکشید
  • بعد از ریمل خورده های آن داخل چشم را نامنظم می کند می توانیم از مداد سفید جهت تمیز کردن چشم ها استفاده کنیم.

مقالات مرتبط