انواع فرم صورت برای مدل مو عروس

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ مقالات

 آرایش کردن باتوجه به فرم صورت می تواند معایب صورت را بپوشاند، ما در مقاله زیر چگونگی این کار را برای شما خواهیم گفت:

مدل مو برای صورت بیضی

در بین انواع مدل صورت بهترین مدل بیضی می باشد و در انتخاب هر نوع آرایش و مدل موی دستتان باز است، موی کوتاه،بلند،فر،صاف و… فرقی ندارد فقط تعادل بین گردی صورت و فرم بیضی برقرار شود.

مدل مو برای صورت گرد

افراد دارای صورت گرد، معمولا چانه گردی هم دارند، صورت گردها باید موهای خود را مدلی کوتاه کنند، که صورت آنها باریک تر وکشیده تر به نظر بیاید. مثلا چتری های خودرا کوتاه کنید، تا گردی صورتتان کمتر شود.موهایتان را از قد چانه کوتاهتر نکنید، زیرا صورت را چاق تر نشان می دهد.

پف دادن مو روی فرق سر برای صورت گرد هم مناسب است و همینطور لایت (هایلایت) کردن موها ، حواستان باشد که مدل موی پسرانه و بسیار کوتاه اصلا مناسب فرم صورت شما نیست. همچنین بستن موها در پشت سر اگر به سفتی کشیده شود گردی صورت را بیشتر نمایان می کند.

مدل مو برای صورت مربعی

برای افرادی که صورت مربعی شکل دارند بهتر است موهای خود را بر روی صورت قرار ندهند. در این فرم چهره، شما باید صورت خود را با موی بلند کشیده تر کنید. اگر موهایتان یکدست و صاف باشد و بلندی آن تا زیر شانه بیاید که خیلی بهتر می باشد. هرگز موهایتان را کوتاه نکنید، زیرا صورت شما مربع تر به نظر می آید.

مدل مو برای صورت مثلثی

کسانی که دارای صورت مثلثی هستند باید موهایشان را طوری کوتاه کنند که پهنای ناحیه پیشانی را بیشتر کنند و همچنین عرض چانه و گونه خود را کمتر کنند. بنابراین مدل مـو باید در ناحیه گوش و بالاتر پر پشت تر بوده و بـه تـدریج به سـمت گـردن و پشـت گـردن بــاریک گردد. فر و حالت دار بسیار مناسب این فرم صورت می باشد. چتری های خود را کوتاه نکنید و از مدل های شلوغ و درهم برهم بیشتر استفاده کنید.

مدل مو برای صورت لوزی

 بیشتر مدل ها با چهره شما سازگار است و مشکل چندانی ندارید.اما مدل های خیلی کوتاه برای این فرم مناسب نیستند چون قسمت بالای صورت را پهن تر میکنند و همچنین از مدل های شلوغ بپرهیزید.

مدل مو برای صورت مستطیل

صورت های لاغر و کشیده باید موهایشان همیشه کوتاه باشد تا صورتتان کوتاه تر و تپل تر به نظر بیاید. و قد موهایتان هم سطح چانه نباشد تا کشیدگی کمتر شود.

 مدل مو برای صورت گلابی

افرادی که پیشانی باریکی دارند ولی چانه پهنی دارند برای این نوع باید حجم موها را در قسمت بالای گوش زیادتر کنند.

 مدل مو برای صورت قلبی

موی بلند به این افرادی که دارای چانه باریک و پیشانی پهن می باشد، بسیار مناسب است. حجم موها را در قسمت چانه زیادتر کنند.

مقالات مرتبط