کوچک تر نشان دادن بینی با آرایش

۲۲ مهر ۱۳۹۶ مقالات

به وسیله لوازم آرایش و گریم صورت می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید

با آرایش صحیح می توان  بینی را اصلاح کرد

اولین مرحله یکسان سازی پوست صورت با کرم پودر می باشد، بعد از شتشو صورت تمام سطح صورت را با کرم مرطوب کننده وسپس با کرم پودر بپوشانید.

دولین مرحله شناخت  فرم بینی می باشد: بزرگ،کوتاه ،بلند،قوزدار و…

آرایش انواع بینی

بینی پهن :

شما نیاز به دو  رنگ سایه چشم تیره و روشن نزدیک پوست دارید، کناره های بینی را سایه ی تیره بزنید، سپس روی قسمت بینی از بالا به پایین از یک پودر رنگ روشن برای برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی کج :

برای بینی کج همان کاری که برای بینی پهن انجام دادیم می باشد ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد استفاده کنید.

بینی کوتاه:

در اینجا به سایه یک درجه تیره تر از کرم روی پوست نیاز دارید و آن را بصورت دو خط روی  بینی می کشیم، توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو می کشیم در واقع این دو خط زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند،این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست، برای داشتن بینی بلند تر این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست می کشیم و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان، روشن می کنیم.

بینی بلند:

این بار برای کوتاه نشان دادن برعکس عمل می کنیم و این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش می کشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره می کنیم تا از بلندیش کم کنیم، اگر نوک بینی رو به پایین بود آن را تیره می کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی دراز :

برای رفع این مشکل نیاز به یک سایه ی تیره و کشیدن آن روی نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی دارید.(سایه تیره تر از آرایش باشد)

بینی قوز دار:

طبق عادت دو خط بینی رو ایجاد می کنیم، ما این دو خط رو کمی دور می کشیم چون قوز بینی باعث نزدیک شدن این دو خط شده است و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان می کنیم.

گرد نشان دادن نوک بینی:

اگر نوک بینی شما باریک است برای گرد شدن آن این دو خط را کمی دورتر از حد معمول می کشیم و وسط این دو خط را روشن می کنیم،با استفاده از قلم موی تیره نوک بینی یک هلال گرد بکشید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن روشن تر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید، فید کنید تا خطها محو بشوند.

.

مقالات مرتبط