دوری کردن از این ۱۰ مورد یک هفته قبل از عروسی

۳ دی ۱۳۹۶ مقالات

بیداری شبانه

اگر برای برنامه ریزی  کردن برای مجلس عروسی شب ها بیدار می مانید انجام این کارو به فرد دیگری واگذار کنید، خواب شبانه باعث ترشح هورمون گلرین می شود. هورمون گلرین همون هورمونی که به شما می گویید که کی گرسنه می شوید اگر میزان ترشح این هورمون در بدن شما کم شود، شما عادت به بد غذایی می کنید خوردن غذای بد هم باعث باد کردن بدن و نفخ معده می شود. کمبود خواب سیستم ایمنی بدنتان را کاهش می دهد، خواب کافی پوست شما را شاداب و باطروات می کند و از سیاهی دور چشم جلوگیری می کند.

تغییر رنگ مو

اگر به زمان عروسی شما فقط یک هفته باقی مانده است پس رنگ مو خود را عوض نکنید، برای اینکه شما نمی دانید بعد از رنگ کردن مو  آن رنگ چه بازتابی روی پوست شما می گذارد.

برای زیباتر شدن موها و برای اینکه موهای براق و درخشنده داشته باشید می توانید  آن ها را با آشنایی با نکات قبل از رنگ مو تقویت کنید.

تغییر مدل مو

بعضی از عروس های خانم چند شب مانده به عروسی دچار استرس می شوند و تصمیم به عوض کردن مدل مو خود می گیرند. برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی، از سه ماه قبل از آغاز می شود.تغییر دادن مدل مو عروس یک هفته از عروسی ممکن است به یقه لباس، تور عروس، که انتخاب کردید تناسب نداشته باشد و به یک فاجعه تبدیل شود.یک ماه قبل عروسی مدل موی خود را تغییر دهید و ۳ سانت از مو را کوتاه کنید.

شروع تمرین ورزشی جدید

اگر برای کاهش استرس می خواهید یک تمرین جدید ورزشی رو شروع کنید یک هفته قبل از روز عروسی شروع این ورزش خیلی دیر است. درد گرفتگی عضلات بعد از ورزش روز عروسی شما رو بهم می ریزد و باعث از بین رفتن تعادل در شما می شود.اگر اضافه وزن دارید از مدت بیشتری قبل عروسی باید شروع کنید برای از بین رفتن استرس و اضطراب پیاده روی و دویدن گزینه خوبی می تواند باشد.

تغییر آرایش صورت

به آرایشگر خود اعتماد کنید او در انتخاب بهترین مدل صورت متناسب با ویژگی های ظاهری شما تجربه زیادی دارد، پس نگران این نباشید و قبل از روز عروسی یکبار آرایش صورت را امتحان کنید و با خیال راحت مدل مدنظرتون را انتخاب کنید و نگران کم و زیاد شدن آرایش در روز عروسی نباشید.اگر صورت شما مستعد آکنه و جوش هست آن ها با میکاپ به راحتی پوشانده می شوند برای بهتر شدن پوست توصیه میکنم خواب و نوشیدن آب را در برنامه های خود داشته باشید.

رژیم غذایی

عادت غذایی خوب خودتان را به هیچ وجه در هفته آخر نزدیک به زمان عروسی ترک نکنید، شما برای داشتن انرژی لازم باید انواع ویتامین و مواد معدنی را دریافت کنید به هیچ وجه فقط غذاهای کم کالری مثل میوه جات و سبزیجات استفاده نکنید از هر مواد غذایی به متناسب نیازتون استفاده کنید.

لایه برداری

برای لایه برداری صورت یک هفته قبل از عروسی به هیچ وجه اقدام نکنید درست که هدف رسیدن به یک پوست نرم و ابریشمی است ولی تجربه از آن حاکی است بعد از گذراندن جلسات لایه برداری صورت پوسته پوسته می شود، عده ای دیگر دچار قرمزی پوست و خارش می شوند که با آرایش نه تنها پوشیده تر می شود حتی بدتر هم میشود.

مراقبت های پوستی

مدت زمان لایه برداری حداقل ۲ هفته قبل از عروسی می باشد، مراقبت از پوست خود را تا دو هفته قبل از عروسی ثابت نگه دارید چون تغییر در آن ها باعث حساسیت پوستی می شود، برای عوض کردن کرم های خود هم ۲ هفته قبل اینکارو انجام دهید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را برطرف کنید. .

کافئین

یکی دیگر از ممنوعیت های هفته آخر استفاده از کافئین ها هستند که باعث تشنگی می شوند و آب بدن را جذب می کنند و بر روی زیبایی شما تاثیر می گذارند.کافئین موجود در قهوه و چای برای بیدار ماندن در شب با تحریک سیستم استرسی شما اثر منفی دارد، همین مسئله باعث سیاهی زیر چشمان شما میشود.

مقالات مرتبط