تقویت ابروهای کم پشت

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ مقالات

ابروها در صورت نقش زیادی در زیبایی و اعتماد به نفس دارند شاید خیلی از افراد اطلاعی ندارند که با برداشتن مرتب ابرو برای اینکه چهره خوبی داشته باشند بدون اینکه متوجه این قضیه شوند به ابروهایمان آسیب وارد می کنند اینکار به مرور زمان باعث می شود ابروهای شما پرپشتی و ضخامت  خودش را از دست دهد و موهای ابرو ضعیف و رشد آن متوقف می شود. البته عوامل دیگری مثل سن، بارداری و زایمان، رژیم اشتباه، بیماری، رنگ کردن ابرو با استفاده از مواد آرایشی بی کیفیت با عث ریزش و کم پشتی ابرو می شویم.

اکثر افراد برای درمان این مشکل از مداد و سایه ابرو برای پر کردن ابرو استفاده می کنند، با اینکار شما ابروهایتان بطور موقت پرپشت و زیبا می شوند و بعد از آن آسیبی که این مواد به ابرو وارد می کند، باعث ریزش ابروها می شود.

اگر شدت کم پشتی ابروهایتان زیاد است بهتر با بررسی پزشک علت آن را جویا شوید و در صورت داشتن بیماری آن را مداوا کنید و بعد سراغ تقویت ابرو و یا کاشت ابرو بروید چون با عدم درمان ریزش ابرو ادامه پیدا خواهد کرد.

راه های پیشگیری از ریزش مو ابرو

  • انتخاب مواد آرایشی استاندارد و با کیفیت، استفاده نکردن زیاد از مواد آرایشی مخصوص ابرو، شستن و پاک کردن به موقع هنگام رنگ کردن ابرو
  • برای ضخامت ریشه ابرو قاب دور ابروهایتان را با وازلین چرب کنید تا موی ابرو رطوبت کافی داشته باشد.
  • راه دیگری برای مرطوب نگه داشتن موی ابرو استفاده از روغن نارگیل، این روغن با تحریک فولیکول های ابرو باعث قدرتمند شدن و ضخیم شدن موهای نازک ابرو می شود.

راه های رشد مو ابرو

  • برس کشیدن ابرو سرعت رشد را بالا می برد
  • برای تقویت رشد ابرو با گرفتن آب پیاز به علت خواص گوگردی آن و گذاشتن پنج دقیقه این محلول روی ابرو روزانه یک مرتبه به رشد ابرو کمک کنید. و بعد از آن با آب سرد بشورید.
  • با مخلوط یک زرده وسفیده تخم مرغ به اندازه یک قاشق چای خوری روی ابروهایتان بمالید و بعد گذشت پنج دقیقه با آب ولرم بشورید.

مقالات مرتبط