آرایش مخصوص فصل بهار

۱۶ فروردین ۱۳۹۷ مقالات

با وارد شدن در فصل بهار پوست صورت در بهترین حالت نرمال خودش قرار می گیرد ونگرانی خشکی و چربی پوستتان نباشید.ماندن آرایش روی پوست صورت در فصل بهار بیشتر است. همچنین در این فصل اگر علاقه ای به آرایش کردن ندارید می توانید طبیعی باشید و با زدن رژلب و سایه ای با رنگ طبیعی،

رنگ پوست در فصل بهار:

بهترین رنگ پوست در این فصل پوست برنزه ای می باشد که حالت غیرطبیعی نداشته باشد، فقط سایه ای از برنزه بودن روی پوستتان باشد کافی است برای این روش می توانید از نکات کلیدی سایه روشن کردن  پوست استفاده کنید.

آرایش چشم در فصل بهار:

سایه چشم قهوه ای در فصل بهار به هر رنگ چشم و  پوستی می آید، اگر دلتان نمی خواهد از رنگ های تیره برای سایه چشم خود استفاده کنید می توانید از  انواع سایه‌های بنفش، نارنجی براق، قرمز و صورتی که همه‌شان مخصوص بهار اند استفاده کنید کسانی که چشم های ریزی دارند بهتر است از سایه چشم بنفش کمرنگ استفاده کنند و افراد چشم درشت از سایه بنفش تیره، سبک خط چشم تان در فصل بهار می تواند پهن و زاویه دار باشد این سبک کلاسیک هم برای پلک بالا هم برای پلک پایین مناسب است. خط چشم رنگی مثل آبی یا سبز آبی برای طروات صورتتان بکشید ،این دو رنگ عالی، برای بهار هستند.

آرایش لب و گونه در فصل بهار:

هرچقدر آرایشتان در بهار براق تر باشد چهره شما جلوه زیبا تری به خود می گیرد، اینکارو می توانید با زدن رژلب های قرمز و نارنجی براق استفاده کنید، یا با زدن برق لب، لب های زیبا داشته باشید. برای رژگونه در فصل بهار انتخاب طیف رنگی روشن  مثل هلویی خوب است.

آرایش ابرو در فصل بهار:

ابروهای طبیعی در فصل بهار داشته باشید پس ابروهای بدون قوس و بدون نوک مناسب است.

 

 

مقالات مرتبط