بهترین روش تقویت مژه

۲۵ بهمن ۱۳۹۷ مقالات
بهترین روش تقویت مژه

بهترین روش تقویت مژه در میان راهکارهای بسیار زیادی که برای مژه های بلند و پرپشت وجود دارد کدام است؟ این سوالی است که در ذهن خیلی از خانم ها وجود دارد که دنبال روشی مطمئن برای درمان مژه های کم پشت و بی حالت خود هستند. شاید شما هم جزو افرادی باشید که از نداشتن مژه رنج می برند، اهمیت داشتن مژه های بلند و زیبا به قدری زیاد است که یکی از اجزای زیبایی در صورت مژه است.همانطور که می دانید روش های خانگی و تکنیک های جدیدی مثل کاشت مژه برای تقویت و پر نشان دادن مژه ها وجود دارد اما بستگی به انتخاب شما دارد که کدام روش را انتخاب کنید اما اگر دنبال بهترین روش هستید با الماس نشان همراه باشید.

قسمت اول

مژه ها هم مانند موی سر نیاز به تقویت دارند برای رشد مژه های ریخته شده راهکارها و روش های زیادی می توان انجام داد. مژه ها هم مشابه موی سر نیاز به مراقبت و تقویت دارند.

روش طبیعی و خانگی

اولین روش برای داشتن مژه های زیبا داشتن تغذیه حاوی پروتئین است این مواد درمانی را در رژیم غذایی بگنجانید و مصرف کنید وهم از آن ها می توانید به عنوان پرپشت کننده مژه استفاده کنید. در این روش بیشتر از درمان های استفاده می شود که در خانه به راحتی در دسترس هستند و بدون نیاز به تخصص خاصی می توانید برای رشد سریع مژه اجرا کنید فقط کافیست از خاصیت روغن های گیاهی و مواد غذایی مطلع باشید یک نکته مهم دیگر این است که بعد از استفاده از این راهکار خانگی شانه زدن روزانه مژه فراموش نشود.

روش مصنوعی کاشت مژه

بسیاری از خانم هایی که با روش طبیعی جواب نمیگیرند مجبور می شوند از مژه مصنوعی استفاده کنند استفاده از مژه های مصنوعی هم بصورت دائم هم بصورت موقت انجام می شود کاشت مژه یا همان اکستنشن مژه یک روش درمانی برای بلند کردن مژه است که با استفاده از تارهای مصنوعی و چسباندن آن به مژه های فرد ظاهر زیبایی می دهد. اما کنده شدن مژه بر اثر اکستنشن یکی از عیب های است که این روش دارد اگر از چسب مژه خوب استفاده نشود و باعث می شود ریزش مژه ها بیشتر شود در واقع عوارض آن از مزیت آن بیشتر است.

روش تقویت مژه با کراتین

به منظور تقویت و پرکنندگی مژه ها از مواد طبیعی و مکمل مانند کراتین که مژه به آن نیاز دارد استفاده می شود این روش به علت استفاده نکردن ابزار شیمیایی و مصنوعی مورد استقبال همگان قرار گرفته است رشد و استحکام مژه در این روش به دلیل جذب مواد معدنی روی مژه ها تاثیر زیادی در بلندی و خوش حالتی آن دارد. در بین روش های گفته در بالا بهترین روش تقویت کننده مژه شناخته شده است و اما نام این روش لیفت ولیمنت مژه است برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید

قسمت دوم

بهترین روش تقویت مژه در میان روش های که لیفت و لمینت مژه می باشند, این روش در واقع دو منظوره عمل می کند به این صورت که هم به بلند شدن مژه چشم و حالت دار  آن کمک می کند و هم مژه را فردار می کند پس قطعا روش خوبی برای کسانی است که مژه کوتاه و صافی دارند و در عین حال می خواهند مژه های فری بدون استفاده از فرمژه داشته باشند. زیرا استفاده از فرمژه خود باعث ریزش مژه می شود لیفت و لمینت مژه  با ویژگی های خوبی که دارد محبوبیت خود را در بین خانم ها بیشتر کرده است بیایید بیشتر با این دو متد زیبایی آشنا شویم.

لیفت مژه

لیفت کردن یعنی کشیدن پس با لیفت مژه های شما کشیده و بلند می شوند اما این روش بطور دائمی مژه های شما را بلند نگه نمی دارد و باید بعد از گذشت سه ماه  با مراجعه به آرایشگر ماندگاری لیفت و لمینت مژه را افزایش دهید.

لمینت مژه

یکی از طبیعی ترین و بهترین روش تقویت مژه است که باعث رشد مجدد مژه های طبیعی فرد می شود. لمینت مژه  با به کارگیری کراتین و ژلاتین به ضخیم شدن و تیره شدن مژه کمک می کند. با استفاده از سرم مخصوصی که به ریشه مژه وارد می شود باعث رشد سریع مژه می شود در این روش از رنگ مخصوص برای تیره کردن مژه استفاده می شود.

مزیت لیفت و لمینت مژه

با پوشش محافظی که بر روی مژه ایجاد می کند مژه های شما را در برابر عوامل محیطی و حتی استفاده از لوازمات آرایش ایمن می کند. انجام این روش برای همه افراد چه دختران جوان چه خانم های باردار وشیرده امکان پذیر است. امکان گذاشتن لنز وجود دارد بدلیل داشتن ترکیبات طبیعی باعث خشکی و ریزش مژه نمی شود. ویژگی عالی این روش این است که نیاز به ترمیم ماهانه ندارند.

نکته: لیفت و لمینت مژه کمی با هم فرق می کنند لمینت از لیفت کامل تر است. در لیفت از چسب برای بلند کردن مژه استفاده می شود ولی در لمینت چسبی در کار نیست و با مواد درجه یک مژه ها را تقویت می کنند و دقیقا مانند یک ریمل با مژه های شما برخورد می کند ضخیم، مشکی، بلند سه کاری که ریمل برای شما انجام می دهد ماندگاری لیفت و لمینت مژه

لیفت و لمینت مژه

دوره های آموزشی لیفت و لمینت مژه در الماس نشان

امیدواریم توضیحات بالا در انتخاب بهترین روش تقویت مژه  برای درمان مشکلات مژه به شما کمک کرده باشد، و حالا با شناخت دقیق از لیفت و لمینت مژه شما می توانید با خیالت راحت در بهترین سالن های زیبایی که این روش را در خدمات شان ارائه می دهند انجام دهید. خبر خوبی دیگری که برایتان دارم این است که اگر استعداد آن را دارید که لیفت مژه در خانه انجام دهید با ثبت نام در دوره های آموزشی لیفت مژه توسط اساتید مجرب در سالن زیبایی الماس نشان این امکان برای هنرجویان وجود دارد تا توانایی های خود را شکوفا کنند.

سالن زیبایی الماس نشان پس از اتمام دوره های تخصصی لیفت مژه با دادن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای امکان ورود به بازار کار را برای هنرجو فراهم می کند جهت ثبت نام در دوره های آموزش آرایشگری  و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط