بهترین رنگ های مو سال ۱۳۹۸

۲۲ اسفند ۱۳۹۷ مقالات
بهترین رنگ های مو سال 1398

چند روزی به پایان سال باقی مانده و خانم ها در تکاپوی پذیرایی از بهار باستانی، به سراغ مراکز آرایشی و زیبایی خواهند رفت و در همان اقدامات اولیه مایلند که رنگ موهای خود را عوض کنند و علاوه بر ایجاد تنوع در مو، باعث شادابی و جذابیت چهره شان نیز شوند.

اما این مسیر جذاب و رنگارنگ، همیشه پر از حساسیت و اهمیت و البته گاهی استرس همراه بوده؛ زیرا همان قدر که هماهنگی لباس هایی که به تن می کنید مهم است، انتخاب رنگ مویی که با دیگر اجزای صورت تان بیاید نیز اهمیت دارد و این مقوله برای خانم هایی که به استایل و ظاهر خود اهمیت می دهند بسیار مهم است.

اساسا برای پیدا کردن رنگ مناسب باید به این موضوع توجه داشته باشید که ترکیبی از رنگ و نور تعیین کننده سرنوشت این زیبایی است، چرا که هر رنگی برای موهایتان انتخاب می کنید، وقتی کنار صورتتان قرار می گیرد، بر رنگ پوستتان تاثیر می گذارد و تصویر نهایی شما در چشم مخاطب را ترسیم می کند.

اما یک سوال مهم برای تمامی بانوانی که تمایل به تغییر رنگ موهای خود دارند، این روزها ذهنشان را مشغول کرده؛ دانستن اینکه چه رنگ های مویی در سال ۹۸، رنگ سال یا به اصطلاح، رنگ ترند خواهند بود؛ موضوعی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت.

مرجانی

در دنیای روانشناسی، بازگو کننده گرما و قدرت و برگرفته از عظمت و جذابیت صخره های مرجانی زیر دریاست و حالا به تبع مد جهانی، آرایشگران ایرانی هم از این رنگ برای رنگ مو سال جدید استقبال کردند.

رنگی که سایه سرخ یا صورتی از رنگ نارنجی است، حالا در قاب تصاویر ژورنال ها و نمونه کارهای آرایشگرهای مطرح ایران چشم نوازی می کند.

اما فانتزی بودن این رنگ باعث می شود تا رنگ موی یک دست مرجانی برای بانوان تمام سنین و برای تمام خانم ها با موقعیت های اجتماعی مختلف مناسب نباشد، به همین دلیل آرایشگران معمولا پیشنهاد می کنند که از رنگ مو مرجانی در تکنیک های مختلف رنگ مو استفاده کنید.

اما شاید باز هم بخواهید بپرسید، رنگ مو مرجانی مناسب چه کسانی است؟ برای افراد سفید پوست مناسب تر است یا سبزه؟ به من می آید؟

پاسخ به خانم های طرفدار مد این است که رنگ مو مرجانی، مناسب تمام طیف های پوستی است و خودش درخشش خاصی به پوست میدهد.

 

بهترین رنگ های مو سال 1398

بهترین رنگ های مو سال 1398

 

باکس قهوه ای

در سال ۹۸، دو طیف برگرفته از رنگ قهوه ای جزو رنگ موهای محبوب است؛ قهوه ای شاه بلوطی و طلایی یکی از آنهاست، رنگی که از محبوب‌ترین سایه‌های رنگ قهوه‌ای است و می‌تواند به عنوان یکی از اولین انتخاب‌های هر دختری باشد.

بهترین رنگ های مو سال 1398

 

ترکیبی از رنگ های قهوه ای و بلوند روشن که رنگ مو بلوند عسلی و بلوند کره ای را می سازند، دومین طیف رنگ موجود در باکس قهوه ای سال ۹۸ است و برای بانوان سنین مختلف، گزینه فوق العاده ای محسوب می شود.

بهترین رنگ های مو سال 1398

 

بلوند یخی

رنگی خاص برای انتخاب های خاص خانم های علاقه مند به تمایز در استایل و چهره؛ خانم هایی که بدنبال انرژی بخشی به اطرافشان هستند.

ترکیب بلوند یخی با رژ لب رنگی، باعث می‌شود ظاهری کاملا جدید داشته باشید.

 

بهترین رنگ های مو سال 1398

بژ

رنگی که از اساس جزو رنگ موهای خاص به شمار می رود؛ امسال در لیست رنگ های محبوب سال قرار گرفته، رنگی که از ترکیب چند رنگ موی متفاوت بدست می آید و برای موهای شما زیبایی و جذابیت و برای چهره تان شادابی و جوانی را به ارمغان می آورد.

توناژ سردی دارد و زیرتوناژهای نقره ای رنگ آن باعث براق شدنش می شود.

 

بهترین رنگ های مو سال 1398

مشکی پرکلاغی

یک سیاه مطلق؛ برای افرادی که پوستی سفید دارند، گزینه ایده آل برای ترسیم یک تصویر بدیع در آینه هست که هر روز می توانند این تصویر جوان و شاداب که ماحصل ترکیب رنگ مو و پوست صورتشان است را مشاهده کنند.

از دیدگاه کارشناسان زبده زیبایی، شایسته ترین رنگ به عنوان “رنگ سال” است.

بهترین رنگ های مو سال 1398

بهترین رنگ های مو سال 1398

مقالات مرتبط