لمینت مژه در خانه

۲۹ فروردین ۱۳۹۸ مقالات
لمینت مژه

لمینت مژه در خانه امروزه یکی از پرطرفدارترین آرایش در بین خانم ها،  محسوب می گردد.

لمینت کردن در واقع به معنی کراتینه کردن مژه هاست تا بلندتر و زیباتر از چیزی که به طور طبیعی هستند، به نظر برسند.

در این تکنیک، ماده بیس و پایه برای افزایش زیبایی و استحکام تارهای مژه، همان کراتینه (نوعی پروتئین به کار رفته در ساختار پوست و مو) است که باعث محافظت از سطح ساختار مژه ها می شود.

در این میان گاهی اوقات بدلیل فرصت کم برای وقت گرفتن از سالن های زیبایی و یا صرفه جویی در مخارج خانم ها تصمیم می گیرند که خود دست به کار شوند و این فعالیت را انجام دهند.

یکی از مزایای بسیار عالی لمینت مژه ها، امکان انجام آن در خانه است، بدون اینکه نیاز به مهارت یک متخصص و یا حضور کارشناس زیبایی را داشته باشید، فقط کافیست که با نحوه انجام آن آشنا شوید و وسایل مورد نیازش را تهیه نمایید.

حالا  اگر می خواهید با دستان خودتان به سراغ مژه ها بروید در این مطلب قصد داریم تا آموزش دهیم چگونه در خانه لمینت مژه انجام دهید.

قبل از آغاز این فرآیند باید مواد لازم آن را تهیه کنید. دقت کنید برای تهیه این اقلام به سراغ برندها و تولیدکنندگان معتبر بروید و از محصولات آنها استفاده کنید، هم بدلیل بهداشتی بودن و هم بدلیل رعایت استانداردها و فرمولاسیون مربوط به تولید محصولات زیبایی، تا تاثیرگذاری هرچه بهتر و بیشتر روی زیبایی مژه های شما بصورت ملموس قابل مشاهده باشد.

اما مواد مورد نیاز:

شانه کوچک مژه

کراتین

رنگ مژه

سرم مخصوص لمینت مژه

میکرو براش

شروع فعالیت

اول از همه، مژه ها را کامل بشورید و سپس با شانه کوچک مژه، مژه ها را به خوبی شانه و مرتب کنید، این کار باعث می شود تا مواد در تماس کامل با مژه ها قرار بگیرند.

حالا نوبت به چسباندن پدهای سیلیکونی در کنار پلک های بالا و پایین می رسد.

سپس برای اینکه مژه ها حداکثر جذب رنگدانه ای که میخواهیم به آنها بدهیم را داشته باشند، ابتدا سرم سفت کننده مژه را استفاده می کنیم، به سرم سفت کننده کمی فرصت دهید تا کامل جذب مژه ها شود.

در این مرحله از رنگ مژه استفاده می کنیم تا مژه ها یکدست و زیبا، مشکی شوند، دقت کنید برای بهتر رنگ گرفتن مژه ها و رسیدن به مشکی مدنظر می توانیم چند بار این مرحله را تکرار کنیم.

نیاز هست یادآوری کنیم و و به خاطر داشته باشید، در تمامی مراحل و بعد از استفاده هر کدام از مواد مخصوص، از شانه کوچک مژه برای مرتب کردن مژه ها بهره می بریم تا تاثیر گذاری مواد روی مژه ها بیشتر شود.

حدودا ۱۰ دقیقه بعد رنگ مژه ها را پاک می کنیم.

حالا برای ضخیم تر شدن و فیکس شدن رنگ در مژه ها نوبت به استفاده از کراتین می رسد، سعی کنید کاملا تمام تارهای مژه را به آن آغشته نمایید. اجازه دهید تا نیم ساعت روی مژه های بماند و بعد مژه ها را با پنبه پاک کنید و با آب گرم بشویید.

 

 

مقالات مرتبط