۱۰ روش برای انتخاب بهترین آرایشگر عروس و سالن زیبایی

۸ مرداد ۱۳۹۸ مقالات
انتخاب-بهترین-آرایشگر-عروس

یکی از دغدغه‌های کسانی که قصد دارند به زودی جشن عروسی خود را برگزار کنند، انتخاب سالن مناسب برای آرایش است. در این مقاله قصد داریم که نکاتی هرچند ساده اما کاربردی درباره نحوه انتخاب یک مجموعه زیبایی با آرایشگران خوب به شما کاربران عزیز ارائه دهیم.  پس تا انتها با ما همراه باشید.

  1. زودتر شروع کنید

اگر تاریخ عروسی شما مشخص است، برای مثال اگر تاریخ عروسی برای حدود ۵ ماه آینده است باید از الان به فکر آرایش عروسی خود باشید. پیدا کردن بهترین آرایشگران حوزه زیبایی بانوان می‌تواند تضمین کننده زیبایی شما در روز عروسیتان باشد. راه های مختلفی وجود دارد که شما یک آرایشگر و یا یک سالن زیبایی خوب و حرفه ای پیدا کنید. اگر اخیرا در یک جشن عروسی شرکت کرده اید که آرایش عروس برای شما جالب توجه بود، آدرس و مشخصات آرایشگر و سالن زیبایی را از او بگیرید تا نمونه کارهای او را ببینید و درباره او تحقیق کنید.

  1. به نظرات دیگران گوش دهید

آرایشگران حرفه ای عروس معمولا خواه ناخواه آوازه کارشان در شهر خواهد پیچید. آن‌ها معمولا به تعداد بسیار زیادی عروس خدمات زیبایی ارائه داده اند. پرس و جو از مشتریان سالن های مختلف، میتواند به شما تا حدودی نشان دهد که کار کدام آرایشگر عروس از همه بهتر است. و کدام یکی برای آرایش عروس به درد نمیخورد.

شانس با شما یار خواهد بود اگر آرایشگران خوب شهر، برای خود یک وبسایت دست و پا کرده باشند. زیرا نمونه کارهای خود را روی سایت قرار می‌دهند. همچنین مشتریان آنان نیز کامنت‌ها و نظرات خود را در سایت ثبت کرده اند و شما می‌توانید آن ها را مرور کنید.

علاوه بر این، شبکه های اجتماعی نیز محل مناسبی برای پیدا کردن یک سالن حرفه ای برای آرایش عروس است.  زیرا آن‌ها نمونه کارهای خود را به اشتراک می‌گذارند. و بصورت مستقیم میتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

انتخاب-بهترین-آرایشگر-عروس

  1. کار آن ها را از نزدیک ببینید

برای اطمینان حاصل کردن از کار یک آرایشگر عروس حتما به محل کار او بروید. از او بخواهید که پوست شما را ارزیابی کند و انواع مدل آرایش عروس که متناسب پوست شما است را برای شما توضیح دهد.

اگر به آرایش عروس خاصی علاقه دارید، از آرایشگر بپرسید که آیا قادر به اعمال چنین آرایشی است یا خیر. برای اطمینان بیشتر از کار آرایشگر سعی کنید که یک جلسه معمولی آرایش را در سالن محل کارش رزرو کنید. معمولا طی جلسه آرایش می‌توانید تا حد زیادی متوجه کار او شوید و اگر خوشتان آمد، حتما برای مراسم عروسی خود از کمک او استفاه کنید.

  1. محصولات مورد استفاده آن ها را ارزیابی یا حتی امتحان کنید

بکار بردن وسایل آرایش و بهداشتی توسط سالن های زیبایی بسیار مهم است. مشتری ها دوست دارند که بهترین نوع مواد آرایشی متناسب با هزینه ای که میپردازند، روی صورت آن ها اعمال شود. به علاوه شما قرار است برای روز عروسی خود که یکی از مهمترین روزهای کل زندگی شما است آرایش کنید. بنابراین باید مطمئن شوید که آرایشگر عروس شما حتما از مواد آرایشی معتبر با برندهای شناخته شده استفاده کند.

به سالن زیبایی یا آرایشگر عروس خود بگویید از چه لوازمی استفاده می‌کند. ممکن است در میان اقلام آرایش او موادی موجود باشد که پوست شما به آن ها حساس است. این نکته را به هیچ عنوان فراموش نکنید.

انتخاب-بهترین-آرایشگر-عروس

  1. موهای خود را فراموش نکنید

انتخاب مدل موی مناسب برای عروس یکی از دغدغه های بانوان در عروسی هایشان است. همکاری آرایشگر و مدل دهنده مو با هم بسیار مهم است. آن ها غالبا کار یکدیگر را کامل میکنند. کار آن‌ها برای آرایش عروس باید با هم کاملا هماهنگ باشد. اگر نقصی در کار یکی از آن‌ها باشد معمولا نتیجه آرایش، کامل درنخواهد آمد.

اگر سالن زیبایی خاصی مد نظر شما است، حتما یک بار بصورت آزمایشی به آنجا بروید و کار آرایشگر و فرم دهنده مو را ببینید. و از آن ها بخواهید برای شما بصورت معمولی یک آرایش خوب ترتیب بدهند. البته در بیشتر اوقات کار آرایش صورت و فرم دادن به مو توسط یک نفر انجام میشود.

  1. در انتخاب بهترین آرایشگر عروس خانواده و نزدیکان را نیز در نظر بگیرید

بطور معمول نزدیکان درجه یک عروس او را در سالن زیبایی همراهی می‌کنند. بنابراین باید برای آرایش آن ها نیز فکری بکنید. باید با سالن هماهنگ کنید و ببینید که آیا همراهان شما را نیز با هزینه های مناسب آرایش خواهند کرد یا نه.

  1. آرایشگر عروسی شما باید از مکان برگزاری جشن شما باخبر باشد

اگر قصد دارید که مراسم خود را در یک شرایط آب و هوایی غیر معمول برگزار کنید، باید آرایشگری را انتخاب کنید که متناسب با آن شرایط آب و هوایی خدمات خود را ارائه دهد. برای مثال اگر قصد برگزاری جشن در یک ساحل را دارید آرایشگر باید جوری کار خود را انجام دهد که آفتاب، هوای شرجی و یا شن و ماسه کمترین تاثیر روی آرایش عروس شما بگذارند.

برخی از بهترین آرایشگران عروس به جای آرایش کردن در یک محیط باز و گسترده ترجیح میدهند در یک محیط کمنترل شده مثل هتل، تالار، خانه و یا سالن زیبایی کار خود را انجام دهند. بنابراین باید جوانب را نیز در نظر بگیرید.

  1. بودجه خود را در نظر بگیرید

یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب آرایشگر عروس میزان و سطح بودجه شما است. همه آرایشگران و سالن های زیبایی محدوده قیمتی یکسانی ندارند. و بسته به محل، نوع آرایشگر، مواد آرایشی و مدت زمان آرایش عروس مبالغ مختلفی دریافت می‌کنند. باید مناسب ترین سالن آرایشی متناسب با بودجه خود را پیدا کنید.

  1. شخصیت آرایشگر عروس نیز مهم است

بسیار مهم است که فردی را انتخاب کنید که با او در حضور او احساس راحتی کنید. زمانی که آرایشگر شما یک شخص آرام و حرفهای باشد و در طی پروسه آرایش به نظرات شما گوش دهد نتیجه مناسب و ایده آل از آب در خواهد آمد. از آنجایی که بزرگ ترین روز شما در دست هنرنمایی او است باید با نظرات شما خودش را هماهنگ کند. پس کسی را انتخاب کنید که ویژگی های شخصیتی خوبی داشته باشد.

  1. پوست خود را آماده کنید

سالن های خوب و حرفه ای معمولا پس از یک جلسه مشاوره سعی میکنند که نکاتی به مشتریان خود گوشزد کنند تا برای روز آرایش عروس آماده شوند. آن ها تعدادی توصیه بهداشتی و مراقبتی از پوست و مو را در یک برگه یا بصورت شفاهی ارائه میدهند. پس از انتخاب آرایشگر یا سالن مد نظر خود اطمینان حاصل کنید که این دستورات مراقبتی را در اختیار شما قرار دهند.

مقالات مرتبط