۱۲ نکته که باید پیش از آرایش عروس رعایت کنید (بخش دوم)

۲ شهریور ۱۳۹۸ مقالات
پیش-از-آرایش-عروسی

بخش دوم مقاله ۱۲ نکته که باید پیش از آرایش عروس رعایت کنید خوش آمدید. ما در این مقاله ۱۲ نکته اساسی که هر عروسی باید تا پیش از عروسی، به آن‌ها توجه کند را توضیح خواهیم داد. اکنون ۶ مورد باقی مانده را در این مقاله مطالعه بفرمایید.

۷.اجتناب از تمرینات تناسب اندام

برخی از خانم ها بصورت حرفه ای ورزشکار هستند و یا برای تناسب اندام خود تمرینات ورزشی انجام می دهند. این خانم ها ممکن است به باشگاه بروند. خطر ایجاد آسیب های پوستی در این بانوان بالا است. بنابراین اگر ورزشکار حرفه ای هستید سعی کنید که حداقل از ۱ ماه پیش از عروسی ورزش را کنار بگذارید یا تمرینات دشوار انجام ندهید. همچنین خانم هایی که باشگاه میروند نیز باید مراقب پوست خود باشند تا آسیبی به آن وارد نشود.

برای سبک تر شدن تمرینات و همچنین چیدن یک رژیم غذایی مناسب خود، حتما سعی کنید از مربی خود یا یک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

۸.مدیتیشن کنید

خانم ها معمولا پیش عروسی مدام استرس دارند و با توجه به اینکه کارهای زیای برای انجام دادن دارند تحت فشار قرار میگیرند. دقت کنید که استرس برای پوست شما خوب نیست و میتواند باعث آسیب پوستی شود. برای کاهش میزان استرس و سطح تنش، حتما به فکر یک راه حل باشید.
توصیه ما این است که هر روز برای حداقل ده دقیقه مراقبه و مدیتیشن انجام دهید. با این کار سطح استرس شما تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. به روز عروسی خود فکر کنید به اینکه قرار است یک آرایش عروس حرفه ای و خیره کننده روی صورت شما اعمال شود و در مرکز توجه تمام مهمان ها قرار خواهید گرفت.

۹.رژیم غذایی مناسب

این بخش را با اهمیت مصرف آب شروع می کنیم. آب برای بدن ضروری است. پوست یکی از ارگان های بدن است که نیازمند مقدار زیادی آب است. با خوردن روزانه ۸ تا ۱۲ لیوان آب به راحتی می توانید پوست خود را هیدراته کنید.

علاوه بر خوردن آب می توانید مایعات دیگری بنوشید تا هم آب بدن را تامین کرده باشید، هم از مواد مغذی موجود در آن ها سود ببرید. سعی کنید یک رژیم متعادل و متشکل از میوه، سبزیجات و پروتئین بخورید. مصرف برخی مواد غذایی و خوراکی را به حداقل برسانید. از مصرف چیپس، شکلات و نوشابه خودداری کنید. برای میان وعده از مواد سالم و کم کالری مثل میوه ها استفاده کنید.
مصرف مواد مغذی حاوی آنتی اکسیدان و مواد معدنی برای داشتن پوستی سالم و درخشان بسیار ضروری است. کمبود ویتامین ها یا مواد معدنی باعث شکستگی ناخن، مو و ظاهر آرام پوست می‌شود. اگر با مشکل تغذیه مواجه هستید برای مشاوره گرفتن به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.

۱۰.خواب با کیفیت

اگر شما هم عادت دارید تا پاسی از شب بیدار باشید و روزها تا لنگ ظهر بخوابید باید رویه خود را تغییر دهید. چند هفته قبل از آرایش عروس باید خواب خود را تنظیم کنید. خواب با کیفیت بر روی سلامتی پوست تاثیر می‌گذارد. پوست نیز مانند سایر ارگان های بدن نیازمند استراحت و رفرش شدن است.
علاوه بر این خواب کافی و مناسب می‌ تواند از بروز پف کردن پوست مخصوصا در نواحی زیر چشم جلوگیری کند. تمام سعی خود را بکنید که روزی حداقل ۷ ساعت در شب بخوابید.

۱۱.اسپا و ماساژ

اسپا و ماساژ ضروری نیست. اما اگر بتوانید هفته ای یک بار ماساژ شوید یا تحت اسپا قرار بگیرید به نفعتان خواهد بود. ماساژ در اصل می تواند نوعی درمان باشد. درمانی برای کاهش استرس و تنش. ماساژ و اسپا پوست را ریلکس میکند و به حفظ سلامت آن منجر میشود.

۱۲.حفظ درخشش

بسیاری از ما برنامه های زیبایی خود را بعد از عروسی و آرایش عروس کنار می گذاریم. خبر خوب این است که اگر برای مثال اگر از ۶ ماه پیش رو به مراقبت از پوست خود آورده باشید، تا کنون برای شما تبدیل به عادت شده است. چرا سعی دارید این رویه و عادت خوب را کنار بگذارید؟

با انجام دادن تمام ۱۱ مورد بالا به راحتی قادر خواهید بود که سلامتی عمومی خود را حفظ کنید. در ثانی کار ما آرایشگران را آسانتر خواهید کرد. با وجود پوستی زیبا و لطیف ما قادر خواهیم بود بهترین نوع آرایش را روی پوست شما اعمال کنیم. پس این محبت را در درجه اول به خود بکنید و در درجه دوم به ما.

امیدواریم که نکات ذکر شده در این مقاله برای شما مفید باشد. و به شما کمک کند که تا به آرایش عروس ایده‌آل و مدنظر خود برسید.

این مقاله دارای دو بخش است لطفا برای مطالعه بخش نخست آن روی این لینک کلیک کنید.

مقالات مرتبط