چند نکته مهم درباره مراقبت از پوست پیش از آرایش عروس

۷ آبان ۱۳۹۸ مقالات
مراقبت از پوست پیش از آرایش

مراقبت پوست پیش از آرایش عروس: پیشتر از این، آرایش های عروس بدون هیچ تنوعی و تنها در چند مدل ساده خلاصه میشد. کسی از اهمیت آماده سازی پوست و سایر فاکتورهای دیگر در آرایش عروس خبری نداشت. و چه بسا برای تمام انواع پوست ها از یک مدل آرایش استفاده میشده است. اما ما امروزه میدانیم که باید از مدت ها پیش از آرایش عروسی، حتما پوست خود را مهیای روز خوشبختی یعنی روز عروسی کنیم.

همه از اهمیت پرداختن و مراقبت از پوست برای عروسی مطلع هستند. الماس نشان مفتخر است در این مقاله چند نکته اساسی برای مراقبت از پوست پیش از عروسی ارائه دهد. لطفا ما را تا پایان همراهی کنید.

آیا تمام کار آرایش عروس مربوط به روز عروسی است؟

ساده بگویم واقعا اینگونه نیست. ما در دنیای مدرن و جدیدی زندگی میکنیم و میدانیم که برای هر چیزی باید زمینه سازی کرد. و اگر بخواهیم بهترین آرایش عروس را تجربه کنیم حتما باید از مدت ها قبل خودمان و پوستمان را برای روز عروسی مهیا کنیم.

این را فراموش نکنیم که حتی اگر زیر دست بهترین آرایشگر آرایش شویم، اگر نقص های پوست ما زیاد باشد و یا پوست ما آماده اعمال مواد آرایشی نباشد، به مدل آرایش مد نظرمان دست پیدا نخواهیم کرد.

بنابراین ما باید پیش از آن، حتما برخی از کارهای مربوط به صورت و حتی موهای خودمان را انجام داده باشیم. برخی از مهمترین کارهایی که باید تا پیش از روز عروسی انجام دهیم عبارتند از:

  • لایه برداری پوست صورت با تکنیک های اصولی و مدرن و به کمک ابزار لایه بردار استاندارد
  • پاکسازی اصولی تمام بخش های پوست با کمک مواد بهداشتی با کیفیت به گونه ای که باعث حساسیت پوست نشوند.
  • جوان‌سازی پوست با کمک مواد طبیعی
  • مراقبت از موها پیش از روز عروسی و حفظ لطافت آن ها
  • مراقبت اصولی از ناخن ها و آماده کردن آن ها برای پروسه های آرایشی
  • و …

مراقبت از پوست پیش از آرایش

حوالی ۱ ماه پیش از آرایش عروس …..

ما همیشه به کسانی که به سالن الماس نشان مراجعه میکنند پیشنهاد میکنیم برای بهتر شدن نتیجه آرایش، حتما هرازچندگاهی از پوست لایه برداری کنند. قطعا برای بهتر شدن آرایش عروس نیز همین توصیه را برای عروس خانم ها خواهیم داشت. با این تفاوت که به آن ها توصیه میکنیم از مدت ها قبل شروع به انجام این کار کنند.

  • برای مثال ما فکر میکنیم تقویت پوست ۱ ماه پیش از عروسی بهترین زمان برای شروع لایه برداری اصولی است. همانطور که میدانید طی فرآیند لایه برداری پوست، علاوه بر اینکه لایه و سلول های مرده سطح پوست، که باعث بدشکل شدن ظاهر میشوند را بر میدارید، به جوانسازی پوست نیز کمک زیادی میکنید.
  • علاوه بر لایه برداری، باید با کمک کرم های مرطوب کننده و حداقل در دو نوبت اقدام به حفظ رطوبت پوست کنید.
  • نوشیدن مایعات کافی، مخصوصا آب مرکبات به خاطر دارا بودن سطوح بالایی از آنتی اکسیدان ها نیز میتواند به لطافت و جوانسازی پوست کمک زیادی میکند.
  • از ۱ ماه قبل حتما یک بار به متخصص پوست سر بزنید تا پوست شما را ارزیابی کند و مشکلات احتمالی را تا قبل از روز آرایش عروس برطرف کند.

مراقبت از پوست پیش از آرایش

حوالی ۱ هفته پیش از روز عروسی….

یک هفته پیش از عروسی، شما باید مراقبت های لازم که از چند هفته قبل آغاز کرده بودید را همچنان ادامه دهید. این یک هفته بسیار مهم است و باید برای آرایش عروس نسبتا آماده شده باشید.

در این هفته شما باید کارهای زیر را با دقت و به درستی انجام دهید:

  • وکس کردن با رعایت اصول بهداشتی و استفاده از تکنیک های جدید
  • در این هفته بهتر است کسانی که مایل هستند اقدام به برنزه کردن پوست خود بکنند.
  • به نظر میرسد بهترین زمان برای پدیکور و مانیکور نیز همین هفته منتهی به روز عروسی باشد.
  • بیشتر آرایشگرها توصیه میکنند که اگر نمیخواهید روز عروسی از مژه های مصنوعی استفاده کنید، حتما در همین هفته اقدام به کاشت مژه کنید.

چند نکته مهم برای هفته آخر منتهی به روز عروسی:

  • از وارد کردن هرگونه آسیب به پوست جدا خودداری کنید. برای مثال هنگام وکس زدن و یا اپیلاسیون به هیچ عنوان از روش های غیر اصولی برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده نکنید.
  • بدن خود را بیش از حد برنزه نکنید. زیرا ابزار برنزه کننده میتوانند باعث ایجاد حساسیت و التهاب پوست شوند
  • از هرگونه استرس و فشار فاصله بگیرید. زیرا پوست می تواند تحت استرس جوش بزند و یا کیفیت خود را برای روز عروسی از دست بدهد.

مراقبت از پوست پیش از آرایش

حوالی روز آرایش عروس …

شما باید تا روز پیش از عروسی، پوست خود را آماده کرده باشید. داشتن پوستی لطیف که تلاش زیادی برای مراقبت از آن کرده اید، میتواند تا حد زیادی؛ تضمینی برای اعمال بهترین آرایش باشد. سعی کنید آب بدن خود را تامین کنید و در آن روز دست کم ۸ لیوان آبو  مایعات مغذی بنوشید.

تا اینجا شما کار خود را انجام دادید و پوست لطیف خود را برای اعمال آرایش آماده کردید. از اینجا به بعد به عهده ما است که بهترین آرایش عروس را برای شما اجرا کنیم. سالن الماس نشان با بهترین کادر و تخصصی ترین ابزار آرایشی در بهترین نقطه تهران آماده انجام آرایش مد نظر شما با تضمین بالا است. اگر به دنبال این هستید که بهترین و ایده آل ترین سبک آرایش را برای روز عروسی خود داشته باشید حتما با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط