آموزش لیفت و اکستنشن مژه برای علاقمندان به آرایشگری 

۱ آذر ۱۳۹۸ مقالات
آموزش لیفت و اکستنشن مژه

لیفت مژه مبحث بسیار شیرینی در دوره های آرایشگری هستش و برای مقاصد مختلفی مورد استفاده قرار میگیره. ما در هنر لیفت هم با مسائل زیبایی شناختی طرف هستیم و هم به نوعی اقدام به فراهم کردن راحتی افراد میکنیم. سر و کار ما در این حرفه، آراستن و فرم دهی مژه های بالا و پایینه، به طوری که شکل خمیده و فر مانندی به مژه ها میدیم. با این کار چشمای خانم ها به شکل عجیب و هنرمندانه ای جذاب تر و زیباتر جلوه میکند.  

لیفت و اکستنشن مژه به طرز عجیبی در میان بانوان ایرانی هوا خواه پیدا کرده و هرچند که قدمت و پیشینه خوبی داره، اما با توجه به پیشرفت های اخیر حرفه آرایشگری و افزایش تعدد تکنیک های آن، شاهد به وجود آمدن انقلابی عظیم در حوزه آراستن و فرم دادن مژه ها هستیم. به همین دلیل تعداد مشتریان و کسانی که به اکستنشن و لیفت مژه‌ها روی آوردن واقعا رو به افزایش هستش. 

با توجه به بهبود زمینه کاری و فضای شغلی این هنر در ایران، و افزایش روز افزون مشتریاش، مجموعه الماس نشان قصد داره در این مقاله، به معرفی دوره آموزشی لیفت و اکستنشن مژه بپردازه. و علاقمندان به این هنر رو راهنمایی کنه تا با یادگیری تکنیک های مدرن و تخصصی مربوط به آرایش مژه، به راحتی وارد بازار کار اون بشن و منبع درآمد نسبتا خوبی رو برای خودشون دست و پا کنند. 

منظور از لیفت و اکستنشن مژه چیه؟ 

هرچند که احتمالا خودتون هم میدونید لیفت و لمینت مژه چیه، اما برای اون دسته از عزیزانی که آشنایی اندکی با این حرفه دارند، اجاز میخواییم که به صورت خلاصه تعریفی از لیفت و لمینت مژه رو ارائه بدیم. 

لیف مژه‌ها در اصل یک متد طبیعی آرایشیه که برای فر، طولانی، ضخیم و خوش فرم کردن  مژه ها استفاده میشه. این روش ظاهر مژه ها را نه تنها زیباتر میکند ،بلکه توجه افراد را به چشم ها نیز بیشتر میکند.” 

این متد زیبایی و (حتی درمانی) برای تمام کسانی که میخوان مژه هاشون به شکل طبیعی و بدون کمک گرفتن از اکستنشن فِردار کنند، بسیار کاربردی و توصیه شده است.  

منو قانع کنید که چرا باید دوره آموزشی لیفت مژه رو بگذرونم؟ 

هیچ روش دائمی برای اینکه مژه های شما رو تا آخر عمر فردار، ضخیم و بلند کنه وجود نداره و هرکسی چنین ادعایی کنه، شاید چیزی از آرایشگری نمیدونه. کسانی که مژه هاشون رو لیفت میکنند، معمولا بعد از مدتی دوباره برای اینکه به حالت دلخواهشون برسن، باید لیفتشون رو تجدید و تمدید کنند. 

معمولا بعد از دو تا ۳ ماه، افراد باید دوباره به سالن های آرایشی مراجعه کنند، تا دوباره مژه های خودشون رو فردار کنند. و این یعنی وفور مشتری و کیس آرایشی! شما دیگه خیالتون راحته که اگه کار خودتون رو به درستی و با مهارت انجام بدید، همیشه مشتریای خودتون رو دارید. چون در طول سال، هر مشتری دست کم دو تا ۳ بار میتونه بیاد پیش شما تا کاری که براش انجام دادید رو تمدید کنه. 

فکرش رو بکنید که علاوه بر مشتری های همیشگیتون، مشتری های جدید هم همیشه بهتون مراجعه میکنند، به نظرتون این عالی نیست؟ اینکه شغلی وجود داشته باشه، که پرطرفدار باشه و ساده، و بشه ازش پول در آورد، براتون جالب نیست؟ 

اینکار هم یک هنره که میشه ازش لذت برد و وقتتون رو پر میکنه، و هم به راحتی میشه ازش درآمد خوبی به دست آورد. الماس نشان به همین خاطر شما رو دعوت میکنه که دوره آموزش تخصصی لیفت و اکستنشن مژه رو حتما بگذرونید تا بتونید از مزایا اون بهره مند بشید. 

آموزش لیفت و اکستنشن مژه

من میخوام وارد بازار کار لیفت مژه بشم باید چکار کنم؟ 

همونطور که شاید خودتون هم بدونید، تعداد کسایی که به صورت تخصصی اینکار رو انجام میدن کمه. ما درباره آرایشگرای معمولی که علاوه بر کار آرایش صورت، میتونن لیفت انجام بدن صحبت نمیکنیم. ما دقیقا منظورمون کسایی هستش که واقعا متخصص لیفت‌ مژه هستند. 

این افراد تعدادشون کمه، و با انبوهی از مشتریا سروکار دارند، بنابراین علاقه و اشتیاق شما برای یادگیری این تخصص و کسب در آمد ازش رو درک میکنیم. خیلی دوست داشتیم که در اینترنت یا جای دیگه ای میتونستید به صورت رایگان این حرفه رو یاد بگیرید. اما متاسفانه چنین چیزی هیچ جا وجود نداره. و شما ناچارا باید توی کلاس های آموزش ثبت نام کنید.  

خبر خوب اینه که سالن زیبایی الماس نشان این فرصت رو برای هنرجو های عزیزی که میخوان این دوره رو بگذرونن فراهم کرده. و شما میتونین با اطمینان از کارآمد بودن این دوره ها ثبت نام کنید و بعد با گرفتن مدرک وارد بازار کار بشید. 

اگه توی دوره آموزشی لیفت و اکستنشن مژه الماس نشان ثبت نام کنم دقیقا چه چیزایی یاد میگیرم؟ 

از آنجایی که کار شما قرار روی مژه مشتری ها باشه، اساتید برجسته ما، طی دوره های که برگزار میکنیم، به شما تمام آنچه که درباره مژه باید بدونید رو آموزش میدن. بنابراین شما از آناتومی و آماده کردن مژه مشتری، وسایل و ابزار لازم و نحوه مانور دادن روی مژه ها گرفته، تا جزئی ترین تکنیک های لیفت و اکستنشن مژه رو یاد خواهید گرفت. 

طی این دوره آموزشی شما دست کم ۲۵ مبحث از کوچک ترین تا مدرن ترین تکنیک های لیفت، لمینت و اکستنشن مژه رو یاد خواهید گرفت. به طور خلاصه مباحث تدریس شده که قراره شما رو صاحب یک شغل پردرآمد کنه توی تصویر زیر نشون داده شدن. 

موارد آموزشی در این دوره :

ردیف عنوان های آموزشی فوق حرفه ای
۱ توضیحات کامل مواد و نحوه استفاده از آنها
۲ معرفی انواع چسب ها و نوع استفاده از آنها
۳ آموزش کاشت موقت از رو
۴ آموزش کاشت موقت از زیر
۵ کاشت موقت والیومی
۶ شناخت انواع چسب کاشت
۷  آموزش شناخت انواع چشم ها و نحوه انتخاب صحیح مژه ها برای هر فرد
۸ اکستنشن کلاسیک یا تار به تار
۹ اکستنشن مژه از کنار
۱۰ اکستنشن والیوم
۱۱  اکستنشن مگا والیوم
۱۲ اکستنشن بعد دار
۱۳  اکستنشن لمه ای
۱۴ کاشت نامرئی
۱۵ کاشت به روشی ریمیکس
۱۶ کاشت مخملی ابریشمی
۱۷ کاشت فانتزی و ایتالیایی
۱۸ اکستنشن فانتزی، آمبره و غیره
۱۹ اکلیلی کردن داخلی کاشت و اکستنشن
۲۰  کاشت سنگ یا سنگ سازی روی مژه
۲۱ کاشت ال
۲۲ تکنیک روسی
۲۳ تکنیک ترکی یا بیرون آوردن خط چشم
۲۴ پل زدن
۲۵ نحوه ریموو کردن مژه ها

 

میتونم نمونه کارای دوره آموزشیتون رو ببینم؟ 

بعد از اینکه دوره خودتون رو تموم کردید، شما می تونید به تنهایی کاری مشابه تصاویر زیر رو به راحتی آب خوردن پیاده کنید.  

آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه آموزش لیفت و اکستنشن مژه

مدرسین و اساتیدی که قراره لیفت مژه و اکستنش حرفه ای اون رو به من یاد بدن چه کسانی باشن؟ 

به جرات میتونیم بگیم که مدرسین و اساتید مجموعه ما، جزء برترین های این حرفه هستند. اون ها علاوه بر اینکه مدارک مرتبط داخلی و بین المللی رو دارند، بلکه بارها مباحث مربوطه رو به شکلی درست به تعداد زیادی هنرجو آموزش دادن. جالبه که بدونید تمام هنرجوهای این اساتید، با نمرات بسیار عالی در آزمون های فنی و حرفه ای قبول شدن و خیلیهاشون الان وارد این حرفه شدند. 

جالبتر اینکه، اساتید الماس نشان برای اینکه دانش و مهارت خودشون رو به روز کنند، به صورت سالانه در کلاس های بین المللی شرکت میکنند. بنابراین خیالتون راحت باشه که اساتید الماس نشان همگی مورد تایید و متخصص هستند. 

برای اتمام دوره و گرفتن مدرک باید چند جلسه آموزش ببینم؟ 

شاید باورتون نشه اما ما تمام سعی خودمون رو کردیم که دوره هامون رو تنها به یک سطح محدود نکنیم. برای همین ما ۳ سطح مختلف رو برای شما آماده کردیم که هر کدوم مباحث خاصی رو پوشش میدن. 

به طور کلی ما برای مبحث آرایش مژه ۳ دوره فوق العاده زیر رو تدریس میکنیم: 

  • کلاس های فوق حرفه ای لیفت لمینت اکستنشن مژه (با ۱۲ جلسه و ۳۰ مبحث آموزشی) 
  • کلاس های فوق حرفه ای اکستنشن مژه (با ۷ جلسه پربار و ۲۵ مبحث آموزشی) 
  • کلاس های فوق حرفه ای لیفت مژه (با ۵ جلسه آموزشی) 

بعد از تموم شدن دوره مدرک هم میدید؟ 

بله بله بله، مدرکی که ما به شما میدیم یک مدرک معتبر هستش که میتونید با اون هرکجا خواستید کار کنید.  

حرف آخر 

اگر سوالی چیزی باقی مونده میتونید به صفحه مربوط به آموزش لیفت مژه و اکستنشن برید و اگه بازم اطلاعات بیشتری خواستید خوشحال میشیم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنیم. منتظر ثبت نام و مشتاق دیدار شما هستیم. 

مقالات مرتبط