جدیدترین مدل بافت مو ۲۰۲۰

۲۰ مهر ۱۳۹۹ مقالات
30 مدل بافت مو جدید

هزاران سال است که زنان در سراسر دنیا موهای خود را به روش ها و مدل های مختلفی میبافند و این هنری دیرینه در جهان است. اما اکنون و در قرن حاظر خانم ها بیشتر از هر وقت دیگری رو به انواع مدل های بافت مو آورده اند. گستره این هنر به قدری زیاد است که از یک بچه مدرسه ای گرفته تا خانم های مسن نیز از آن استقبال میکنند و برایشان مدل های مناسب زیادی وجود دارد. نمیخواهیم مقدمه را کش دهیم برای همین خیلی سریع سراغ ۳۰ بافت مو جدید در سال ۲۰۲۰ میرویم که به عنوان بهترین استایل و مدل ها در این سال شناخته میشوند.

مدل بافت مو جدید جعبه ای

مدل موی جعبه ای یکی از انواع سبک های بافت آفریقایی است که هیچوقت از مد نمی افتد و امسال هم به عنوان یکی از بهترین مدل ها شناخته شده است. برای داشتن چنین بافت مویی میتوانید موهای طبیعی خود را به این شکل ببافید و یا اینکه از اکستنشن مو بافته شده استفاده کنید.

بافت مو فرانسوی

هرچند که این بافت، نوعی بافت کلاسیک در نظر گرفته میشود اما همچنان به عنوان یک مدل پویا در سال ۲۰۲۰ نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از این مدل بافت میتوان در دورهمی های دستانه، باشگاه یا جاهای دیگر نیز استفاده کرد.

بافت پونیتیل

این بافت از دسته بافت های آفریقایی است و بیشتر جنبه زینتی دارد. از این بافت ها بیشتر در مراسمات و جشن های موسیقی و کلاب ها استفاده میشود.

مدل مو هلندی

بافت هلندی از شکیل ترین مدل های بافتن موست که این روزها در اغلب سالن های زیبایی و آرایش مو، برای مشتریان انجام داده میشود.

مدل بافت مو جدید کروشیت

این بافت معمولا درشت است و چیزی که خیلی چشم ها را به خود محو میکند استفاده از بندها و نوارهای زیبا در لابلای دسته های موی بافته شده است.

مدل جدید بافت مو لیمونادی یکطرفه

برخلاف نامش خبری از لیموناد یا رنگ آن در موها نیست و صرفا یک نامگذاری ساده است که آن را شخص بافنده برای اولین بار رویش گذاشته است. موها کاملا در همه جهات بافته میشوند اما بیشتر دسته های بافته شده به یک سمت سر هدایت میشوند.

بافت مو تیغه ماهی

این مدل مو بسیار قدیمی است اما همچنان به عنوان یکی از بافت های زیبا همچنان طرفداران زیادی داد. این نوع بافت ساده اما در عین حال زمانبر است.

مدل موی ناتلِس

از ظریفترین انواع بافت که این روزها سلبریتی های مشهور آمریکایی از آن ها بسیار استقبال کرده اند.

مدل موی قدیسه

این مدل مو نیز از دسته بافت های آفریقایی است با این تفاوت که از مهره ها و نوارهای طرحدار در جای جای دسته های بافته شده استفاده شده است.

مدل موی متقارن

با اختلاف این مدل مو در میان دختران جوان تبدیل به یک مدل بسیار زیبا و پرطرفدار شده است.

مدل تریبال یا قبیله ای

این مدل مو بیشتر شبیه بافت های آفریقایی است که به شکلی جدید تغییر پیدا کرده است.

مدل بافت مو کورن رو

ظاهرا بافتی ساده است اما در عمل درست کردن این بافت از عهده هر کسی بر نمی آید. در انجام این بافت معمولا ریزه کاری و ظریف کاری های زیادی باید رعایت شوند.

مدل موی فالانی

ترکیبی از بافت مو تاجی ساده با چند رشته موی بافته شده همراه  با مهمره های زینتی است.

مدل بافت مو آبشاری

مدل آبشاری از جمله مدل های زیبایی است که بیشتر برای جشن های تولد و مراسمات عروسی استفاده میشود. معمولا کسانی که بافتن مو می آموزند مدل آبشاری را در همان ابتدا یاد میگیرند.

مدل مو یارن

بافت یارن در واقع بیشتر نوعی اکستنشن مو در نظر گرفته میشوند که در کشورهایی مثل فرانسه و آمریکا طرفدار زیاد دارند. این مدل مو بیشتر در میان دختران جوان شناخته شده است.

بافت مو تاج

این مدل مو در میان خانم های اروپایی رواج زیادی دارد. پیشینه این بافت به قرن های ۱۳ تا ۱۶ میلادی برمیگردد اما هیچگاه از مد نیافتاده است. این مدل مو برای مراسم های خاص مثل مجلس عروسی بسیار مناسب است.

مدل بافت مو پروانه ای

بافت پروانه ای یک هنر منحصر به فرد و بسیار جدید است که به تازگی در میان بانوان پرهوادار شده است. مدل سختی است و به نظر نمیرسد بتوانید به تنهایی آن را انجام دهید.

مدل موی جدید موهاوک

بافت چنین شاهکاری واقعا نتیجه تلاش و تمرین زیاد است. اما با چند ترفند بسیار ساده در مدت زمان خیلی کمی میتوان چنین بافتن مویی را خلق کرد.

مدل بافت مو جامبو

از زیباترین نوع مدل موها است و مخصوصا برای کسانی که موهای چندان بلندی ندارند مناسب است.

مدل موی مار

همانطور که در شکل میبینید، در این مدل بافت مو جدید، یک دسته مو به شکل مارپیچی و شبیه به مار دور یک دسته مو دیگر میپیچند.

بافت مو جعبه ای-مثلثی

در این مدل هم مشابه نمونه های جعبه ای ساده از بندهای مخصوص استفاده میشود. این مدل را هر کسی نمیتواند انجام دهد و نیاز به گذراندن دوره های آموزشی ویژه دارید.

بافت مو یک طرفه

این مدل مناسب کسانی است که موهای بلند دارند و در عین حال دوست دارند ترکیبی از بافت و موهای  آزاد و رها شده داشته باشند. همانطور که در تصویر میبینید موها نزدیک به پوست سر بافته شده اند و ماباقی آزاد هستند.

مدل بافت مو جدید سنگالی

نوع بافتن موها به شیوه سنگالی معمولا متفاوت است. در این مدل ها بافتن مو معمولا ضخیم است. شما میتوانید چند دسته از موهای بافته شده  را به جلو و ماباقی را به پشت سر خود هدایت کنید.

مدل موی هالو (halo)

این مدل در واقع نسخه ساده تر بافت مو تاجی است. اما ظرافت و زیبایی آن کم از یک تاج واقعی ندارد.

مدل جدید بافت مو غنایی

این مدل تنها برای کسانی مناسب است که موهای بلند و بسیار سالمی دارند. اگر به سر این خانم در عکس نگاه کنید متوجه میشوید که عمده کاری که بافنده مو انجام میدهد نزدیک ریشه موها است و ماباقی دسته موهای بافته شده چندان روند دشواری ندارند.

مدل موی میکرو

همانطور که از نام این مدل مو مشخص است، نوع بافت در این مدل بسیار ظریف و ریز هستند. این مدل برای کسانی توصیه میشود که عاشق ظریفکاری هستند و وقت کافی برای انجام آن دارند.

مدل بافت مو جدید امبره

از بهترین مدل موهای سال ۲۰۲۰ میتواند به همین مدل مو یعنی مدل امبره اشاره کرد. این مدل هم استایل جالبی دارد و هم شکل ظاهری چشم نواز. شما میتوانید از یک ترکیب رنگ هم خانواده و نزدیک به هم برای ساخت چنین شاهکاری استفاده کنید.

مدل بافت مو درختی

این مدل مو در سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ روی مد بود و چند سالی است که دوباره مد شده است. اگر عاشق این مدل مو هستید امسال نیز شانس بسیار زیادی دارید به عنوان یک مدل موی پرطرفدارد و زیبا موهای موهای خود را به شکل درختی ببافید. در این مدل مو نیز موها کاملا بافته نمیشوند.

مدل بافت مو جدید و ساده (نیمه بالا و پایین)

این سبک بیشتر برای کسانی مناسب است که عاشق موهای بلند خود هستند اما میخواهند به نوعی هر چند جزئی موهای خود را ببافند. مدل موی نیمه بالا و پایین را میتوانید برای دورهمی های ساده، پیاده روی در ساحل یا در خانه برای خود انتخاب کنید.

مدل بافت آپدو

در این مدل موها از پشت به هم بافته میشوند. یکی از جمع و جورترین و در عین حال شیک ترین مدل های ۲۰۲۰ بافت آپدو است.

میخوای تو هم بافت مو یاد بگیری؟

اگر با دیدن این مدل ها به سرت افتاده که تو هم چنین شاهکارهایی رو خلق کنی الان بهترین فرصته که به صفحه آموزش یافت مو بری. سالن زیبایی الماس نشان به عنوان یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران، علاوه بر ارائه تمام خدمات آرایشی کلاس های آموشی هم داره که شما میتونید در این کلاس ها هر آنچه در حرفه آرایشگری هستش رو یاد بگیرید. یکی از این دوره ها، دوره آموزش بافت مو یا کلاه گیس بافت هستش که با گذروندن این دوره شما میتونید همه این مدل موهایی که در این صفحه دیدید و هزاران مدل دیگر را به راحتی یاد بگیرید.

مقالات مرتبط