بهترین آموزش اکستنشن مژه در خانه + فیلم

۴ آبان ۱۳۹۹ مقالات
آموزش اکستنشن مژه در خانه

اگر فرصت نمی‌کنید که برای اکستنشن به یک سالن زیبایی خوب مراجعه کنید و واقعا نیاز به آن دارید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه در خانه و با حداقل امکانات مژه های خود را اکستنشن کنید. این شما و این آموزش اکستنشن مژه در خانه . سعی کرده ایم از تصویر و فیلم برای آموزش بهتر استفاده کنیم و در آخر یک فیلم حرفه ای از اکستنش را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

مراحل اکستنشن مژه در خانه بخش اول: آمادگی های قبل از اکستنشن

قدم اول: ارزیابی مژه ها

  • در اولین قدم باید با دقت مژه های خود را بررسی کنید. اگر طول مژه شما کوتاه است و کلا مژه های نازکی دارد باید از انتخاب اکستنشن مژه ضخیم یا نسبتا بلند خودداری کنید. زیرا ممکن است مژه های خودتان به خطر بی افتد. حتی با ریزش مژه مواجه شوید.
  • اما اگر مژه های شما بلند هستند و از ضخامت بیشتری برخوردارند میتوانید از اکستنشن های بلند و ضخیم هم استفاده کنید. به عبارتی هر چه مژه مستحکم، بلند و ضخیم تر باشد بهتر میتواند مژه مصنوعی بزرگتر را ساپورت کند.
آموزش اکستنشن مژه در خانه مرحله اول ارزیابی مژه ها

قدم دوم در آموزش اکستنشن مژه در خانه : چه نوع اکستنشنی با چه رنگی و چه ویژگی می‌پسندید؟

  • نوع: ما کلا ۳ نوع مختلف اکستنشن یا مژ مصنوعی داریم. مژه ها میتوانند مینک، ابریشم و ترکیبی از این دو باشند. مینک ها معمولا گران هستند اما اگر نمیخواهید زیاد هزینه کنید نگران نباشید. زیرا مژه های ترکیبی ارزان هستند و به کار شما می آیند.
  • طول: اکستنش ها در طول های مختلفی تولید میشوند. رایج است که طولشان از ۶ تا ۱۷ میلی متر متغییر است.
  • رنگ: رنگ بسیار مهم است و طبق معمول شما دستتان در انتخاب رنگ هیمشه باز است. اما اگر میخواهید خیلی ساده اکستنشن کنید میتوانید مژه ها را به رنگ قهوه ای و مشکی انتخاب کنید.
  • ضخامت: اکستنشن ها همچنین ضخامت های متغییری دارند.

قدم سوم: انتخاب اندازه اکستنشن مژه

وقتی که میخواهید اکستنشن کنید نباید از مژه های یکدست و هم اندازه استفاده کنید. زیرا در این صورت همه متوجه میشوند که ابروهای شما طبیعی نیست. در ثانی مژه های یکدست و هم اندازه اصلا زیبایی خاصی ندارند. بهتر است ۳ اندازه مختلف را برای مژه های خود انتخاب کنید. (کوتاه، متوسط و بلند)

آموزش اکستنشن مژه در خانه انتخاب مژه

قدم چهارم در آموزش اکستنشن مژه در خانه : کیت اکستنشن بخرید

اگر میخواهید در خانه این کار را انجام دهید از بیرون یک کیت اکستننش مژه بخرید که شامل سه نوع اکستنشن و چسپ و سایر مواد لارم برای اینکار است.

آموزش اکستنشن مژه در خانه خرید کیت اکستنشن

بخش دوم: گام به گام با آموزش اکستنشن مژه در خانه

از کسی کمک بگیرید

برای انجام این کار حتما باید کسی کنارتان باشد مخصوصا اگر تا حالا اینکار را انجام نداده اید. چرا؟ چون شما با وسیله های زیادی قرار است کار کنید و از همه مهمتر تقریبا در بیشتر فرآیند، چشم شما بسته است و حتما نیاز به کمک پیدا خواهید کرد. در ثانی بودن کسی در کنار شما امنیت و ایمنی کار را بالاتر میبرد.

گام اول آموزش اکستنشن مو در خانه : مژه هایتان را آماده کنید

  • قبل از شروع، شما باید تمام مواد آرایش صورت، چشم و ابروی خود را پاک کنید. حتی یک تکه کوچک از این مواد نباید در صورت و مخصوصا اطراف مژه های شما دیده شود.
  • صورت خود را بشویید (بهتر است با آب ولرم اینکار را انجام دهید)
  • و سپس با دقت و به آرامی همه صورت و مژه های خود را خشک خشک کنید.
  • مژه ها را با کمک برس کوچک و مخصوص مژه، مرتب و از هم جدا کنید. تا در بهترین حالت خود قرار بگیرند (اگر کیت اکستنشن رو گرفته باشید این برس هم داخلش هست)

گام دوم: پوشاندن مژه ها و زیر چشم

کیتی که خریده اید حتما یا چند پد مخصوص سیلیکونی یا چسپ سفید دارد. شما باید این چسپ ها را به زیر چشم ها بچسپانید تا چسپ مژه روی این بخش نریزید و دید شما هم برای انجام اکستنشن بهتر باشد.

آموزش اکستنشن مژه در خانه

گام سوم: آماده کردن مژه های بلند برای بخش خارجی پلک

هر بسته مژه تقریبا ۹ مژه در سایز های مختلف دارد. اکستنشن را برای بلندترین موی خودتان آغاز کنید و برای اینکار بلندترین مژه اکستنشن خود را انتخاب کنید تا در سمت خارج پلک قرار بگیرند.

  • از قبل چسپ مژه را روی یک سطح اندازه یک سکه کوچک یا هر سطحی که به راحتی قابلیت استفاده باشد بریزید.
  • با کمک یک پنس کوچک یا موچین مژه را بدارید و انتهای آن را به چسپ آغشته کنید. (خیلی کم چسپ به بزنید)

گام چهارم آموزش اکستنشن مژه در خانه : مژه اول را به نزدیک ریشه مژه خود بچسپانید

یک چشم خود را ببندید و مژه ای که برداشته اید را به آرامی به چشم خود نزدیک کنید. دقت کنید که انتهای مژه را دقیقا بالای مژه طبیعی خود و به خود مژه بچسپانید. چسپ نباید به پوست شما بچسپد. از لحظه ای که مژه را به چسپ آغشته کردید تا زمان اتصال تنها ۶۰ ثانیه وقت دارید وگرنه مژه غیرقابل استفاده میشود.

گام پنجم: قرار دادن مژه های متوسط در بین بلندها

برای اینکه نتیجه اکستنشن طبیعی از آب دربیاید و حجم خوبی بگیرد بهتر است ما بین هر دو مژه بلند یک مژه متوسط هم بکارید. اینکار را از سمت خارج به داخل انجام دهید. بعد از اینکه یک چشم کاملا اکستنشن شد میتوانید به سراغ چشم دیگر بروید.

گام هفتم: مژه های متوسط در بخش میانی پلک

۳ تا ۴ مژه را در بخش میانی پلک هر دو چشم قرار دهید.

گام هشتم آموزش اکستنشن مژه در خانه : مژه های کوتاه در بخش داخلی پلک

بعد از اتمام اتصال مژه های بلند و متوسط در بخش خارجی و بخش میانی اکنون نوبت به اتصال مژه های کوتاه میشود. با دقت بیشتری سعی کنید که این مژه ها را در بخش داخلی و نزدیک گوشه چشم قرار دهید.

گام نهم، دهم و یازدهم: فیکس شدن اکستنشن و تمیز کردن چشم ها

بعد از اتمام کار، مؤه ها رابرس کنید تا مرتب شوندو به هم نچسپمد. سپس چشم ها را با یک پد تمیز پاک کنید. بعد از اتمام کار سعی کنید از ۱۲ تا ۲۴ ساعت به مژه ها استراحت دهید. حتی الامکان به آن ها دست نزنید و تا مدت کوتاهی چشم و مژه ها را نیز آرایش نکنید (مخصوصا اصلا اجازه ندهید خیس شوند). بسته به نحوه انجام این کار اکستنشن مژه میتواند از ۲ تا ۸ هفته پابرجا بماند. اما اگر توسط یک آرایشگر خوب یا متخصص اکستنشن انجام شود. از ۶ تا ۸ هفته ماندگاری دارد.

به این نکته مهم توجه کنید

اگر تا حالا به هیچ عنوان حتی یکبار اکستنشن انجام نداده اید بهتر است اینکار را فعلا در خانه امتحان نکنید. از آنجایی که پوست پلک و اطراف آن بسیار حساس است ممکن است به تنهایی به پوست و مژه های خود آسیب بزنید. بنابراین برای بار اول کار اکستنشن مژه را به یک فرد حرفه ای بسپارید یا به یک سالن آرایش خوب مراجعه کنید. بعد از این خودتان هم به تنهایی میتوانید اکستنشن کنید.

میخوای آموزش اکستنشن حرفه ای مژه رو بگذرونی و ازش پول در بیاری؟

این آموزش تنها کاربرد خانگی دارد و برای اشخاص مبتدی است. اگر میخواهید در یک دوره تخصصی و فوق تخصصی اکستنشن مژه شرکت کنید تا بعد از یادگیری کامل در بهترین مکان با بهترین مدرسین کشور وارد بازار کار شوید، حتما به این صفحه مراجعه کنید و یا با سالن الماس نشان تماس بگیرید. قیمت دوره های ما از همه جا ارزان تر است اما حجم و کیفیت مطالبی که ارائه می‌دهیم از همه جا بیشتر و پربارتر است.

مقالات مرتبط