با فیکساتورها آشنا شوید

۲ آذر ۱۳۹۵ مقالات

انواع فرم گونه

اگر گونه لاغر باشد : به حالت دورانی در قسمت زیر گونه روشنی و بعد روی استخوان گونه را تیرگی می دهیم .

گونه تخت یا ژاپنی: زیر استخوان گونه را تیرگی و روی استخوان گونه و فک را روشنی می دهیم .

آرایش گونه برای صورت های مربع: رژ گونه به صورت مستطیل و کشیده به سمت بالا زده می شود .مستطیل را به طرف بینی نزدیک و از خط خارجی صورت دور کنید تا صورت کشیده تر به نظر آید.

با رژ گونه صورت گرد مانند صورت مربع می باشد اما پهنای مستطیل کمتر می شود.

رژ گونه صورت مثلث: با قاعده پهن به صورت مستطیل که قسمت زیر آن کمی قوس داشته و به طرف بالا و شقیقه ها بزنید.در صورت های دراز رژگونه را به سمت عقب تر و به صورت گرد بزنید تا صورت متعادل تر به نظر اید و پهن تر جلوه کند.
رژ گونه صورت باید ضلع راس به چانه را حالت لوزی بزنید تا قسمت گونه پرتر به نظر آید.رژگونه بطور کلی به طرف بالا زده می شود، خط رژگونه را از نوک بینی پایین تر نزنید و نزدیک چشم طراحی نشود چون صورت پهن و غیر طبیعی جلوه می کند.برای طبیعی نشان دادن گونه می توانید از رژ گونه کرم یا قهوهای استفاده کنید .خطوط به وجود امده روی گونه ها را محو کنید.

انواع فیکس کننده ها: خشک/چرب/مایع/پودری موجود است .این محصولات ضد عرق بوده و قبل از آرایش نیز استفاده می گردد.

فیکس کننده های پودری به صورت مات و براق موجود می باشد که بعد از استفاده از فن چرب مورد استفاده قرار می گیرد، با پودر فیکس می توانید رژلب و سایه را نیز فیکس کنید.

برای فیکس کردن سایه چرب از سایه خشک استفاده می کنیم .

فیکس کننده های مایع قبل و بعد از ارایش استفاده می شوند و اگر قبل از ارایش از این فیکس کننده ها استفاده کنید حالت ضد عرق بوجود اورده و آرایش دوام خواهد داشت.
بعد از اتمام کار آرایش نیز می توانید از این فیکس کننده ها استفاده نمایید.

فاصله این فیکس کننده های مایع از صورت باید ۲۰ سانتی متر باشد و ۱ یا ۲ بار روی صورت اسپری می شود و موقع اسپری کردن چشم ها را ارام ببندید که مواد داخل چشم ها را ارام ببندید که مواد داخل چشم ها  نرود و مکث کوتاهی کنید تا خشک گردد.

شاد باشید دوستان عزیزم

مقالات مرتبط