تقویت پوست یک ماه قبل از عروسی

۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ مقالات

 برنامه‌ ی فشرده‌ شش هفته ‌ای برای قبل از عروسی

هفته اول: تغذیه سالم

آب بهترین نوشیدنی برای زیبایی پوست وسلامتی می باشد، نوشیدن آب را ۳ لیتر در روز را فراموش نکنید که باعث دفع سموم زاید از بدنتان می شود. داشتن یک برنامه غذایی سالم مثل سبزیجات سرشار از فیبر به گردش خون کمک می کند، از شیرینی، الکل، کافیئن ها و..استفاده نکنید.

 هفته دوم: افزایش ضربان قلب

تمرینات کاردیو در این ۶ هفته ضروری می باشد زیرا ورزش احساس بهتری به شما میدهد و حس خوب فرد را زیباتر می کند وپوست را سفت تر می‌کند،روزی ۴۵ تا ۶۰ دقیقه تمرینات قدرتی و کاردیو حداکثر ۵ تا ۶ روز در هفته برای چربی سوزی می توانید انجام دهید(طناب زدن- شنا- دویدن-دوچرخه سواری)

هفته سوم: پاکسازی پوست بدن

برس کشیدن بدن مانند شانه کردن مو می باشد.این کار باعث تحریک غدد لنفاوی و پاکسازی سطح پوست و از رویش موهای زیرپوستی جلوگیری می کند.با استفاده از یک برس زبر قبل از حمام رفتن از انگشتان پاها شروع کنید و به سمت ساق پا بالا بروید، به ناحیه‌ی لگن که غدد لنفاوی زیادی دارد، بیشتر توجه کنیدو بعد به سمت منطقه‌ی شکم بالا بروید و حرکات دایره‌ای در جهت عقربه های ساعت انجام دهید، سپس به طرف بافت سینه بروید و از دستها به سمت قلب حرکت کنید.

 هفته چهارم: طراوت پوست با پاکسازی روده

سه هفته قبل از عروسی هفته ای یکبار روده خود را پاکسازی کنید، همچنین پاکسازی روده بزرگ برای پوست مفید است و حس سبکی و خوبی را دارد و روی طروات بخشی و شادابی عروس خانم ها تاثیر بسزایی دارد.

 هفته پنجم: پاکسازی صورت

دو هفته قبل از عروسی از ماسک صورت و بخور ها برای بیرون اومدن جوش ها و تمیز شدن آن استفاده کرده همچنین  از آب جهت رطوبت رسانی پوست استفاده کنید وتغذیه مناسب داشته باشید،تغذیه ی نادرست مثل فست فود، غذاهای سرخ کردنی چیپس و پفک ممکن است در سطح پوست لک و جوش ایجاد کند .ماساژ صورت تا حدود زیادی به سفت شدن صورت و به جمع شدن غبغب کمک می کند و باعث بهبود خون رسانی به منافذ پوست می شود. هر روز ۳الی ۴دقیقه پوست صورت خود را به طرف بالا ماساژ دهید و در طولانی مدت تاثیر آن را مشاهده کنید.

 هفته ششم: پاکسازی عمق پوست

با تهیه اسکراب نمک دریا تمام مواد معدنی سالم مثل منیزیم، پتاسیم و کلسیم که برای پوست لازم است و به بازسازی پوست کمک می کند را تهیه و پوست خود را عمقی پاکسازی کنید. در این روش جریان خون زیاد شد همچنین می توانید با مخلوط آبلیمو و نمک دریا اسکراب برای از بین بردن رنگ تیره بدن به روشن شوید و از پوسته شدن پوست جلوگیری کنید.

مقالات مرتبط