آرایش صورت مخصوص میهمانی

۱۹ آذر ۱۳۹۶ مقالات

اگر می خواهید وقتی به مهمانی می روید، صورت زیبا و جذاب بدور از آرایش زننده داشته باشید و آرایش شما کاملا طبیعی جلوه کند راز آن در شناخت آرایش هر یک از بخش های صورت می باشد و اینکه چگونه بتوانید مشکلات صورت را محو کنید.

تکنیک آرایش ملایم

روزهایی که برای مهمانی و دید و بازدید ها است آراستگی ظاهری بیشتر اهمیت پیدا می کند اما نه با آرایش زیاد و سنگین، این نشان دهنده این است که شما با اصول زیبایی آشناییت ندارید.

کرم پودر

از کرم پودرهای دارای مرطوب کننده که راحت تر روی پوست صورت می خابند استفاده کنید، یک کرم پودر مایع سبک از پودر بهتر است از کرم های که بصورت جذب پوست می شوند استفاده کنید.برای پوشش دهی چروک ها از کرم پودر خیلی زیاد استفاده نکنید باعث می شود چروک پوستتان برجسته تر و چهره را پیرتر نشان می دهد.

کانسیلر

برای پوشاندن تیرگی پوست دور چشم هیچ وقت از کانسیلر پوشاندن لک های پوست استفاده نکنید چون کانسیلر پوشش دهی لک بسیار غلیظ هستند و نمی توانید برای پوست نازک زیر چشم تان از آن استفاده کنید، با برس کانسیلر زیر چشم رو نقطه گذاری کنید و نقطه ها رو با انگشت پخش کنید در این صورت خستگی چشم تان برطرف می شود.

ریمل ضدآب

ریمل ضدآب به دلیل اینکه کمتر زیرچشم می ریزد و سیاهی ندارد مورد توجه است ولی این ریمل به دلیل فرمول قوی که دارد مژه را خشک و با بالا رفتن سن مژه نازک می شود، پس برای زیباترشدن مژه چشم هایتان روی محل رویش مژه را مداد قهوه ای بکشید و سپس با یک ریمل سبک نه ضدآب به مژه حالت بدهید

سایه

استفاده کردن از سایه های مات زیبایی چهره را بیشتر می کند  شما نیز می توانید رنگ های مثل خاکستری، هلویی، بنفش و…برای چشم هایتان استفاده کنید ولی استفاده از سایه های براق مخصوصا در سنین بالا  موجب نمایان شدن چروک های ریز پلکتان می شود.برای پلک های افتاده کافی است یه خط چشم باریک و به سمت گوشه بیرونی چشم ها بکشید.

 رژلب

از رژلب های با رنگ تیره فاصله بگیرید چون رنگ تیره در هر کجا که استفاده می شوند کوچک کننده هستند و باعث می شود سفیدی دندان ها کمتر دیده شود. اگر  در سن میانسالی به سر می برید بهتر است از رژلب با رنگ روشن استفاده کنید چون حجم لب با بالارفتن سن کمتر می شود.

ابرو

زیاد ابروهایتان را دست نزنید، مخصوصا اگر در سن میانسالی به سر می برید. زیاد برداشتن ابرو باعث میشه ابرو کم پشت و یا اصلا رشد نکند. برای پر کردن نواحی خالی ابرویتان می توانید با کمک یک مداد  و یا یک سایه ابرو از قسمت داخل ابرو به بیرون با یک برس زاویه دار ابرو را پرتر کنید برای کشیدن مداد ابتدا با مداد ابرو نقطه گذاری می کنید و سپس این نقاط را بهم وصل می کنید.

مقالات مرتبط