انواع لایت مو

۲۳ دی ۱۳۹۶ مقالات

انواع لایت ها

  • های‌لایت

    های لایت (Hight Light): مخصوص موهای تیره می باشد هایلایت باید روی رنگ طبیعی مو خودتان باشد. و با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است در این روش رگه های از مو را با استفاده از رنگ های (مسی – دودی) یا دکلره تا حدود ۳ تا ۸ درجه می توانند روشن کنند که به این تفاوت رنگ مو پایه و تکه های انتخابی های لایت می گویند. برای کسانی که هر سه ماه یکبار رنگ موهایشان را تغییر می دهند مناسب است.

  • لولایت

    لو لایت (low light): برای انجام این روش باید مو از ریشه حدود ۱ سانت رشد کرده باشد.مخصوص موهای روشن و بلوند می باشد و با دو روش فویل و کلاه مش قابل انجام است که رگه های از مو را با استفاده از رنگ های گرم(طلایی – شکلاتی) تیره می کنند.

  • سان لایت

    سان‌ لایت  ( Sun light): به دو روش قابل انجام است، در  روش اول زمینه ی مو بسیار روشن است و با استفاده از دو رنگ بلوند روشن و نارنجی با پایه ضعیف، روی مو رگه های روشن تری در می آوریم. و در روش دوم بیضی بالای سر تا هر پهنایی که دوست دارید دکلره می شود بهتر است روی زمینه روشن باشد ولی روی  زمینه ی مو تیره و رو به متوسط هم میتوانیم از این روش استفاده کنیم.

  • مون لایت

    مون‌ لایت (moon light): در این روش بیضی بالای سر برعکس سان لایت تیره می شود.

  • هاف لایت

    هاف‌لایت (half light) : برای رنگ کردن قسمت پایین مو( نوک مو) به رنگ های خاص و فانتزی از ۳ تا ۱۰ سانت را هاف لایت می گویند.

  • مووی لایت

مووی لایت (movie light): قسمت مستطیلی از بالای سر را جدا کرده و دکلره می کنیم بسته به سلیقه فرد به ۳ تا ۷ قسمت بصورت عرضی تقسیم می کنیم و هر قسمت را با رنگ های فانتزی رنگ کرده در مرحله آخر موهای شما به شکل رنگین کمانی در خواهد آمد.

 

 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط