استفاده از اکستنشن مو در شینیون عروس

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ مقالات

عروس خانم های عزیزی که در انتخاب مدل مو زیبایی که قرار است روز عروسی آرایشگرتان از آن برای شما استفاده کند، حتما به حجم موهایتان و میزان کوتاهی و بلندی آن برای انتخاب مدل مو مورد پسندتان از ژرنالی که در سالن زیبایی برای شما قرار می دهند توجه داشته باشید زیرا اگر موهای شما طبق مدلی که مشاهده می کنید نباشد ناچار به اضافه کردن موی اضافی یا همان اکستنشن مو می شوید. و همچنین این مدل مو باید مطابق با فرم صورت و جنس موهای شما باشد که در این راستا هم می توانید با کمک آرایشگران حرفه ای شینیون مورد نظر را انتخاب کنید.

در ادامه قصد داریم شما را با روش های شینیون به همراه اضافه کردن مو آشنا کنیم:

مشورت با آرایشگر

قبل از انجام شینیون برای مدل موی عروسی در رابطه با اکستنشن مویی که می خواهید اضافه شود مقدارش رنگش با  آرایشگرتان مشورت کنید.

اکستنشن طبیعی

خب اگر مدلی که برای شینیون انتخاب کردید نیازمند اضافه کردن مو است پیشنهاد آرایشگر به شما استفاده از موهای طبیعی بخاطر داشتن ظاهر زیبا و براق بودن آن است هرچند که از لحاظ قیمت از موهای پلاستیکی گرانتر است.

اکستنشن مصنوعی

اگر انجام روش اول برایتان امکان پذیر نبود استفاده از موهای مصنوعی را در لا به لای موهای طبیعی تان جایگزین کنید، اگر می خواهید اکستنشنی که در موهایتان قرار داده اید به موهای طبیعی تان آسیب نزند حتما به یک آرایشگر متخصص در این کار مراجعه کنید مراقبت های بعد از اکستنشن مو هم حتما انجام دهید.

اطلاع از مدت زمان نگهداری اکستنشن مو

اگر شما هم بعد از تمام شدن مراسم عروسی می خواهید موی اکستنشن شده خود را نگهدارید پس باید از مدت نگهداری و شیوه ای محافظت آن باخبر باشید، پس بهتر است راجب سوالات اکستنشنی موی سرتان با آرایشگری که موی مصنوعی را برای شما قرار داده است بپرسید که می توانید چه کارهای را با آن اکستنشن انجام دهید.

اگر شما خواننده محترم حرفه آرایشگری را دنبال می کنید و بصورت مبتدی فعالیت دارید پیشنهاد ما این است در مدت زمان خیلی کم با گذراندن دوره های آموزشی سریع و فشرده ما بیشتر از ۱۰ نوع اکستنشن مو آشنا شوید و بازدهی کار و مدل های متنوعی از اکستنشن مو را در اختیار مشتریان گرامیتان قرار دهید و بهترین آرایشگر در زمینه اکستنشن مو شوید.

مقالات مرتبط