نکاتی مهم درباره آرایش لب

۴ مرداد ۱۳۹۷ مقالات

یکی دیگر ار بخش های که در زیبایی صورت تاثیرگذار است آرایش لب ها می باشد، با توجه به انواع فرم لبی که هر شخص دارد آرایش لب فرق می کند، با یک آرایش درست مطابق با فرم لب هایتان می توانید جذابیت خاصی را به صورتتان بدهید با الماس نشان سالن زیبایی همراه باشید.

معرفی انواع فرم لب و آرایش آن

فرم یک: لب تخت و صاف

اگر شما هم لبانی بدون برجستگی دارید توصیه ما این است که از زدن رژلب های با رنگ تیره صرف نظر کنید زیرا این طیف رنگی تیره لب های شما را صاف تر نشان می دهد از رژلب تیره می توانید برای پر کردن گوشه های لب هایتان استفاده کنید.

فرم دو: لب نازک و باریک

اگر دارای لب های بسیار نازک و باریک هستید نیاز به ۳ وسیله آرایشی برای لب هایتان دارید: ۱- خط لب ۲- رژلب روشن ۳- رژلب تیره ولی قبل از آن باید زیرسازی از یک رنگ خنثی استفاده کنید برای شروع خط لب تان را خارج از خط اصلی لب هایتان بکشید سپس رژلب روشن را به لب بالایی بزنید و رژلب تیره را به لب پایینی و با استفاده از یک ابزار مخصوص لب رنگ ها را با هم مخلوط کنید و  با مداد سفید یک خط کاملی در زیر لب پایین بکشید.

فرم سوم: لب درشت و پهن

آرایش این مدل لب ها بستگی به فرم صورت دارد خانم های که صورت نسبتاً بزرگی دارند نیاز به تغییر آن ندارند ولی اگر صورت کوچک و ظریفی دارد بایستی با یک آرایش مناسب لب ها را کوچک تر نشان دهید، بهتر است از مداد لب و برق لب نیز استفاده نکنید و داخل لب ها را با یک رنگ رژلب نزدیک به پوست و مات پر کنید برای برجسته سازی آن خط سفید را با یک مداد سفید تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید.

فرم چهارم: لب های نامساوی

افرادی که لب بالایشان با لب پایین فرق می کند، از دو رنگ رژ لب در یک تن استفاده می کنیم، لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم.

فرم پنجم: لب های مساوی یا بیضی شکل

نحوه آرایش در این مدل لب های که لب بالا و لب پایین با هم متقارن هستند به این شکل هست که ابتدا برای جذابیت بیشتر از خط لب در ناحیه بالاتر از خط لب پایه و بصورت صاف بکشید و بعد می توانید برای زیبایی بیشتر قسمت هفتی لب را با یک رژلب مناسب با آرایش درشت تر نشان دهید.

اگر نیاز دارید تا بصورت تخصصی و حرفه ای با نحوه آرایش لب آشنا بشید پیشنهاد میکنم صفحه دوره های آموزشی کانتورینگ انواع لب ها ( ایده ال، کوچک، نامتقارن) را مطالعه فرمایید.

مقالات مرتبط