انتخاب بهترین رنگ مو برای عروس

۲۹ آذر ۱۳۹۷ مقالات

رنگ مو یکی از عامل هایی است که برای تغییر نامحسوس شب عروسی برای تغییر چهره و زیبایی بیشتر استفاده می شود، معمولا عروس ها از رنگ طبیعی موهای خودشان برای آرایش مو شب عروسی بهره می برند اما گاهی هم پیش می آید عروسی بخواهد متفاوت تر از همیشه در جشن عروسیش حاضر شود انتخاب یک رنگ مو خاص نیاز به یکسری نکاتی دارد که شما را متمایزتر کند.

فرمولاسیون انتخاب بهترین رنگ مو عروس

براساس خصوصیت های ظاهری هر عروس خانمی مانند رنگ پوست، رنگ چشم، چاقی، لاغری و حتی سن فرد رنگ های انتخابی متفاوت هستند.

مطابقت رنگ مو با پوست و چشم و رنگ طبیعی موهای خود می تواند زیبایی شما را دو برابر کند.

زمان رنگ موی مراسم عروسی  را حدود یک الی دو هفته قبل تعیین کنید تا کاملا رنگ مو با چند بار شستشو حالت طبیعی روی موها پیدا کند.

قبلا از رنگ حتما از سالم بودن موها اطمینان حاصل کنید اگر دچار موخوره و آسیب های دیگری  مثل شکنندگی و خشکی مو شده اید حتما موهایتان را با شامپوهای مخصوص، ماسک مو و کوتاه کردن بخش های از مو ترمیم کنید.

برای رنگ مو عروس حتما از رنگ های دائمی استفاده کنید.

برای رنگ مو تکنیک ها و متدهای جدید زیادی وجود دارد از جمله مش و هایلایت که برای استفاده از این تکنیک های رنگ مو برای عروس خانم ها حتماً باید با آرایشگر حرفه ای مشورت کنید.

استفاده از هایلایت در رنگ مو عروس

بکارگیری روش آمبره برای دوستداران هایلایت مناسب است این روش یکی از متدهای جدید هایلایت است که با توجه به فرم صورت عروس، موها رنگ آمیزی می شوند.

تکنیک بالیاژ هم روش جدید دیگری از هایلایت مو است که توجه بیشتری به نوک مو دارد و در اصل ریشه مو تیره تر از انتهای آن می شود.

اگر به دنبال این هستید که در شب عروسی متفاوت ظاهر شوید از بالیاژ و آمبره غافل نشوید، اما دقت داشته باشید که اگر رنگ مو فعلی شما با تناژ قرمز است هیچ وقت به سمت هایلایت نروید.
انتخاب رنگ مو شرابی، خرمایی و بلوند برای این تکنیک مناسب تر هستند.

استفاده از لولایت در رنگ مو عروس

یکی دیگر از انواع لایت موها لولایت(تیره شدن رنگ مو بلوند) است مخصوص موهای تیره و بیشتر بلوند، عروس خانم هایی که رنگ مو با پایه بلوند دارند می توانند برای سایه انداختن روی موها لولایت گزینه خوبی است.

توجه داشته باشید که رنگ مو بلوند برای عروس خانم ها برای عکاسی مدل مو را با ایجاد سایه های تیره و روشن زیباتر می کند.

با لایت های ریز کاراملی، عسلی یا شکلاتی بر روی رنگ مو تیره، موها را براق تر و سایه های قشنگ تری روی مو ایجاد می شود.

مراقبت های بعد از رنگ مو

بعد از انجام رنگ مو تا حداکثر چهار روز موهایتان را با شوینده ها شستشو ندهید بعد از دو روز با شستشو با آب موردی ندارد. این عمل موجب می شود تا رنگ مورد علاقه خود را مشاهده کنید و شامپوها به رنگ مو آسیب نزنند.

برای حفاظت بیشتر از رنگ مو و سالم ماندن تا شب عروسی آبرسانی و مرطوب نگه داشتن موها را فراموش نکنید، اینکار را با استفاده از سرم های مو بعد از استحمام و اسپری های دو فاز مخصوص موهای رنگ شده بر روی موها انجام دهید تا درخشندگی آن حفظ شود.

 

مقالات مرتبط