با المنت مو بیشتر آشنا شوید

۹ اسفند ۱۳۹۷ مقالات
المنت مو

المنت مو روشی سالم و طبیعی برای صاف کردن موها نسبت به روش های دیگر مانند کراتینه ی مو است، راهی جدید و مدرن برای درمان موهای آسیب دیده و شکننده و درمان سوختگی مو با سشوار و دکلره مو است اگر دوست دارید که موهای شما لخت و خوش حالت شود می توانید از المنت درمانی کمک بگیرید با الماس نشان همراه باشید.

المنت مو چیست؟

المنت مو یه نوع صافی است که برای مو انجام می شود که میزان تقریبا ۲۰ درصد احیا دارد و ۸۰ درصد صافی دارد هیچ آسیبی به موها وارد نمی کند افراد از سن ۵ تا ۶ سالگی تا یک خانم میانسال تا زمانی که مو کوتاه نشود می توانند از المنت مو استفاده کنند این صافی باقی می ماند و هیچ آسیبی برای مو ندارد چون داخل کورتکس مو می رود.

قبلا برای صافی از گلت ها بود که استفاده می کردند گلت ها مشکلی که داشت این بود که باعث ریزش مو میشد و به ساختار مو خیلی آسیب می زند یعنی تقریبا بعد از کار گلت، کار رنگ های مش نمی توانستید انجام دهید به دلیل اینکه کاملا مو آسیب می دید، این صافی تا زمانی که مو بلند شود روی مو باقی می ماند نیاز به تکرار ندارد برای  مراقبت موهای آسیب دیده  که خیلی دکلره شده و خیلی است نمی شود این مواد را استفاده کرد ولی برای موهای رنگ شده و مو طبیعی می توان استفاده کرد زیرا آسیبی ندارد نه از بابت ریزش نه از بابت سوختگی و آسیبی که به ساختار مو وارد کند هیچ مشکلی ندارد.

هزینه المنت مو بسته به شرکت عرضه کننده آن متفاوت می باشد اما اگر بخواهید در مرکز المنت مو و توسط آرایشگران حرفه ای این کار را انجام دهید هزینه آن بستگی به اندازه و حجم موی شما دارد که چه اندازه به استفاده از سرم المنت مو نیاز دارید.
المنت صافی مو بهتر است که زیر نظر متخصص با بهترین مارک المنت مو انجام بشود تا عوارض المنت مو برای شما پدیدار نشود.

المنت مو چه مزایایی دارد؟

ترکیباتی که المنت مو دارد شامل یکسری مواد معدنی مانند سیلیکون، آلمینیوم، اکسید مس و…است که همین موجب شده که از سایر روش های دیگر به علت نداشتن مواد شیمیایی و گیاهی بودن آن اولین کراتین مو در دنیا محسوب شود از دیگر مزایایی که المنت مو دارد شامل:

  • حالت پذیری آسان
  • عدم آسیب رسانی به تارهای مو
  • نداشتن محدودیت سنی( ۶تا۷۰ سالگی)
  • کیفیت و ماندگاری المنت مو بیشتر از سایر کراتین های مو
  • نداشتن محدودیت برای رنگ کردن مو و شستشویی مو
  • بودار نبودن مواد المنت مو و عدم آسیب رسانی به سیستم تنفسی افراد
  • جواب دادن روی رنگ مو و مو دکلره شده سالم

نحوه استفاده از المنت مو

روش کامل و مرحله به مرحله صافی دائمی مو:

مرحله اول: برای اینکه از مواد المنت مو استفاده کنید باید موی سر را با شامپو تمیز شستشو دهید تا تارهای مو قابلیت جذب ترکیبات معدنی المنت مو را داشته باشند.
مرحله دوم: براشینگ مو بعد از شستشو حتما باید انجام شود موهایتان صدرصد باید خشک باشند و رطوبتی نداشته باشند.
مرحله سوم: تقسیم بندی مو را انجام می دهیم و از پایین سر شروع به زدن مواد سرم المنت به نیم سانت پایین ریشه موها می کنیم سرم المنت بافتی ژل مانند دارد و باعث تقویت و نرمی مو می شود.
مرحله چهارم: بعد از اینکه تمام مواد سرم را روی همه نقاط سر پخش کردیم بصورت دایره وار با نوک انگشتان ماساژ می دهیم.
مرحله پنجم: با کلاه مخصوص وکیوم سر را پوشانده و با سشوار کمی حرارت می دهیم تا جمع شود. بعد از گذشت ۴۵ دقیقه کلاه را در آورده و چندین بار موها را شانه می زنیم و مجدد تقسیم بندی مو را آغاز کرده و اینبار با اتوی مو کراتین شروع به اتوکشی مو می کنیم.
مرحله ششم: بعد از اتمام اتوکشی به مدت حداقل ۳۰ دقیقه اجازه می دهیم تا مو خنک شود و سپس با شامپو تثبیت کننده مو و آب ولرم موها را می شوییم و با سشوار خشک می کنیم.

نکته۱: در طول استفاده از المنت صافی دائمی مو روی سر، از وسایل فلزی به هیچ وجه استفاده نشود(شانه فلزی، کلیپس یا گیره)
نکته۲: در هنگام شروع به کار توجه کنید مو سوختگی و خشکی نداشته باشد زیرا المنت روی آنها قابلیت ندارد.

 

المنت مو

مقالات مرتبط