مواد لیفت مژه

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ مقالات
لیفت مژه

لیفت مژه یک روش درمانی و طبیعی برای ضخیم کردن مژه های نرمال و داشتن مژه هایی محکمتر، خمیده تر و بلندتر  است.
لیفت مژه یک روش شیمیایی نیست و اثرات مخرب مانند اکستنشن ندارد.

موادی که در لیفت مژه استفاده می‌شوند مواد مختلفی هستند که قسمت عمده آن را کراتین تشکیل می‌دهد. کراتین بر اثر ماندن روی مژه‌ها، تا حدودی به پایه آنها نفوذ می‌کند.

البته برای حالت گرفتن و تأثیر بهتر مواد شیمیایی و گیاهی دیگری هم در کنار کراتین استفاده می‌شود. این مواد باعث می‌شود که مژه ها ضخیم‌تر به نظر برسد.

در این روش قطور شدن مژه ها باعث می‌شود که حالت خمیدگی روبه‌بالا برای مژه های پلک بالا و خمیدگی روبه‌پایین برای مژه‌های پلک پایینی به وجود بیاید. از آنجا که مژه‌ها حالت خمیدگی پیدا می‌کنند این‌طور به نظر می‌رسد که مژه‌ها لیفت شده اند. بنابراین مژههایی که تا پیش از آن جلوی چشم‌ها بودند، به سمت بالا و پایین فر می‌خورد و همین قضیه باعث زیبایی می‌شود. به علاوه فر خوردن مژه ‌ها به سمت بالا و پایین، باعث می‌شود که چشم‌ها درشت‌تر به نظر برسند. همین قضیه به لحاظ زیبایی، برای افراد خوشایند است و جذب آن می‌شود .

اگر شما تمایل دارید که خودتان در خانه بر روی مژه های خود این روش را اجرا کنید، به راحتی می توانید دست به کار شوید و با تهیه اقلام زیر، مژه های خود را زیبا و جذاب تر کنید.

لیست مواد مورد نیاز برای انجام لیفت مژه:

  • محلول شستشوی پلک و مژه
  • رول سیلیکونی
  • چسب مخصوص
  • مواد کراتینه مرحله اول (صورتی)
  • مواد کراتینه مرحله دو (آبی)
  • براش مخصوص (با سری نازک)
  • میله جدا کننده مژه
  • ریموور
  • پد زیر چشم

بعد از تهیه این اقلام نوبت به شستشو و پاک کردن تمام سطح پلک و مژه ها با محلول شستشوی پلک و مژه می رسد تا آنها را پاک کنید و هیچ آلودگی و چربی روی آنها نباشد.

سپس پد سیلیکونی را روی مژه های پلک پایین قرار دهید تا به مواد و چسب سیلیکونی، آغشته نگردد.

حالا سیلیکون چسبی یا بیگودی را با دقت به پشت پلک بالا بچسبانید و مژه ها را کاملا شانه بزنید و روی چسب مخصوص سیلیکونی بچسبانید.

لیفت مژه

 

با استفاده براش های کوچیکی که درون پک های لیفت مژه موجود هستند، مواد لیفت را به مژه ها بمالید.

بعد از مدتی، مواد اول رو پاک کرده و مواد مرحله دوم را روی مژه ها بمالید. این مواد برای فرم گرفتن کامل مژه ها هستند.

حالا باید مواد مرحله دوم رو پاک کنید و مرحله فیکس کننده را انجام دهید.

نکته

بهترین زمان برای ماندن مواد بر روی مژه ها، ۱۰ دقیقه می باشد و اگر مژه های شما ضخیم هستند، ۱۵ دقیقه؛ اجازه ندهید که بیشتر از این مدت مواد روی مژه هایتان باقی بماند، همچنین استفاده از راهنما و دستور العملی موجود داخل کیت های این مواد نیز لازم و ضروری است.

برای اینکه بیشتر با این حرفه درمانی، زیبایی لمینت مژه آشنا شوید می توانید با شرکت در دوره های آموزشی لیفت مژه، تبدیل به یک متخصص و مشاور در زمینه بلند و پرپشت کردن مژه ها شوید.

مقالات مرتبط