هایلایت مو به ۷ سبک متنوع

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ مقالات
انواع هایلایت مو

به ایجاد رگه های روشن مو، در لا به لای موهای تیره ی سر، هایلایت گفته می شود.
بسیاری از خانم ها برای ایجاد تفاوت و جذابیت در چهره شان علاقه مند هستند تا بعد از امتحان رنگ های مختلف مو، هایلایت کنند.
هایلات جلوه‌ای آراسته، گرمایی عمیق و ابعاد بیشتری به موهای شما می دهد.
نکته مهم در این میان البته این است که چون هایلایت یک کار تخصصی به شمار می رود، باید حواسمان باشد تا به سراغ آرایشگرهای خلاق و زبردست برویم تا نتیجه کار، نشستن لبخند روی لب مان و نشستن یک طرح متفاوت و زیبا روی سرمان باشد.
قطعا یکی از روش های آسان برای جذاب تر کردن موها همین هایلایت است که امروزه پای ثابت ارائه خدمات مراکز و سالن های زیبایی شده و هر ساله مدل های جدیدی توسط آرایشگران خلاق و فعالان صنعت مد و زیبایی به مدل های آن افزوده می شود.

از مدل هایی مثل مسی براق، بلوند طلایی، قهوه‌ای سوخته و بلوند خاکستری بگیرید تا قهوه ای گرم و هایلایت عسلی، فندقی و بیسکویتی. اما همه این مدل ها به طور کلی با دو روش روی موی سر شما تفاوت و زیبایی را رقم می زنند:

هایلایت با کلاه؛ هایلایت با فویل

در روش اول کلاه مخصوصی که دارای منافذ متعددی روی سطح خود دارد روی موی شما قرار می گیرد و آرایشگر به صورت نامنظم از همان منافذ تکه هایی از مویتان را خارج می کند و با رنگ مورد نظرتان آنها را رنگ می کند.

در روش دوم هم بخشی از موهای شما را داخل تکه های برش خورده فویل قرار می دهند تا رنگ بگیرد و به شکل زیبایی هایلایت شود.
قبل از انجام هایلات هم بهترین کار، توجه به رنگ پوست بدنتان است، آرایشگران ماهر می گویند رنگ مو را که میخواهید انتخاب کنید دو درجه تیره تر یا روشن تر نسبت به رنگ پوست تان باشد.

اما هایلایت انواع مختلفی دارد که در اینجا به معرفی برخی از مشهورترین آنها خواهیم پرداخت:

 

هایلایت به سبک لولایت

در این سبک از هایلایت قسمت بالای مو به رنگ روشن و قسمت پشت رگه های تیره از همان رنگ هایلایت مشاهده می شود. “تابش خورشید” یا لولایت یکی از پرطرفدار ترین سبک های هایلایت میان خانم هاست.

انواع هایلایت مو

هایلایت به سبک بالیاژ

نقاشی؛ همین کلمه برای توصیف این سبک از هایلایت کافیست، در این سبک هر قسمت از مو را با سلیقه خودتان به هر مقدار که دوست داشته باشید روشن و تیره می کنید.

انواع هایلایت مو

 

هایلایت به سبک مش سوزنی

قسمت های کوچک، ظریف و باریک مو نقطه تمرکز این سبک از هایلایت است. مش سوزنی از جمله روش های هایلایت است که هم با کلاه و هم با فویل می توان آن را روی موهایتان اجرا کرد.

انواع هایلایت مو

 هایلایت به سبک چانک لایت

سبک چانک لایت نطقه مقابل مش سوزنی است، تمرکز این تکنیک از هایلایت بر روی دسته های بزرگ و بولد موی شماست.

برای اینکه بتوان به راحتی دسته های بزرگ مو را جداگانه تقسیم کرد، این سبک از هایلایت با فویل انجام می شود.

انواع هایلایت مو

هایلایت به سبک بیبی لایت

در این سبک از هایلایت موهای اطراف گردی صورت شما، روشن تر از سایر بخش هاست؛ حالتی که در چهره کودکانی که با موهای بلوند متولد می شوند شاهد هستیم.

برای همین هم نام این سبک را بیبی لایت انتخاب کرده اند، روشی که در آن باید برای هایلایت کردن از رگه های مختلف اما نزدیک به هم روشن برای موهای اطراف صورت استفاده کنید.

 

انواع هایلایت مو

 

هایلایت به سبک فراستد

در فراستد، ابتدا موهایتان را بلوند روشن می کنید، بعد برخی از رشته های مو را کاملا مانند یخ بی رنگ می کنید تا این سبک از هایلایت که به افرادی با موهای کوتاه، جلوه جذابی را می دهد، یک نمای زیبا و دلنشین را در ذهن مخاطب تان به یادگار بگذارد.

انواع هایلایت مو

هایلایت به سبک نواری

کسانی که موهایشان فر یا موج دار است، با هایلایت به سبک نواری، می توانند زیبایی و موج موهای فر خود را بیش از پیش به رخ بکشند.

نام دیگر این سبک از هایلایت روبانی است، و به افرادی که به دنبال یک جلوه ویژه از این سبک هایلایت هستند پیشنهاد می کنیم تا از ریشه های رنگین کمانی استفاده برای هایلایت استفاده کنند.

انواع هایلایت مو

سخن آخر

باتوجه به اینکه نیاز به زیبا دیده شدن خیلی بیشتر از قدیم در خانم ها موج می زند و دیگر رنگ کردن مو برای رفع عیوب نیست علاقمندی خانم ها به رنگ مو موجب این شده که یکی از نیازهای ثابت آرایشی خانم ها رنگ کردن مو باشد. اکثر خانم ها قبل از مراجعه به یک مرکز زیبایی ابتدا لیست خدماتی که آرایشگاه ارائه می دهد را بررسی می کنند.

باتوجه به این نیاز، سالن زیبایی الماس نشان هم در تلاش برای ارائه بهترین خدمات آرایشی و بهداشتی مطابق با سبک مد و به روز ترین امکانات باعث شده تا مشتریان عزیز بدون دغدغه و با خیالی آسوده از خدمات آرایشی و زیبایی استفاده کنند.

 

مقالات مرتبط