زیبایی چهره با شینیون و آرایش مو

۳ خرداد ۱۳۹۸ مقالات
شینیون مو

وقتی واژه  شینیون مو شنیده می شود در ذهن خیلی ها مدل مویی که در پشت سر جمع شده تداعی می شود و دقیقا معنی Shinon واژه فرانسوی همین فرم دادن و جمع کردن مو با ابزارهای ساده و حرفه ای متنوع شینیون می باشد.

در گذشته در بین مردم یونان، چین و امروزه در امریکا آرایش مو به سبک شینیون محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

شینیون مو امروزه به یکی از شاخه های بزرگ و تکنیک هنری در زیبایی موها تبدیل شده و جایگاه خوبی را در بین مدل های آرایشگری دیگر باز کرده است.

خب حالا شاید از خودتان بپرسید که تکنیک شینیون مو چگونه می تواند بر روی آرایش صورت هم تاثیر گذار باشد و چهره جذاب تری را به فرد بدهد؟

با شناخت فرم صورت خود و انتخاب مدل متناسب شینیون مو با فرم صورت و میکاپی که دارید چهره متفاوت و دلبربایی را تجربه خواهید کرد همچنین عیب های صورت را با یک شینیون صحیح می توانید اصلاح کنید توجه داشته باشید که تاثیر نوع مو و مدل مو مناسب زیبایی افراد را دوچندان می کند.

تنوع مدل مو بصورت شینیون نامحدود است و روز به روز مدل های جدید و مختلف هم به آن اضافه می شوند.

انواع مدل شینیون مو

بالغ بر صدها یا بیشتر از مدل شینیون مو وجود دارد که میتوانید در مراسمات و مجالس عروسی استفاده کنید توجه داشته باشید که

بصورت کلی آرایش مو با شینیون به ۳ نوع تقسیم می شود که هرکدام از این نوع شامل انواع مختلفی هستند.

مدل شینیون ساده و باز، نیمه باز، موی بسته

مدل های شینیون مو گفته شده هم برای دختران و هم برای خانم های که سن بالاتری دارند به کار برده می شود بطور مثال از شینیون موی بسته برای مجالس رسمی، عقد و عروسی استفاده می کنند، اگر لباس و آرایش صورت شما ساده است بهتر است از مدل شینیون بسته شلوغ برای فرم دادن مو استفاده شود و بلعکس.

مدل شینیون باز و نیمه باز معمولا در فصل پاییز و زمستان بیشتر استفاده می شود به علت کمتر بودن رطوبت هوا حالت خود را از دست نمی دهد و وز و فرخورده نمی شود.

شینیون مو

شینیون موی کوتاه

خیلی از افراد فکر می کند شینیون فقط مختص مو بلندها می باشد اما شینیون برای موی سر کوتاه هم در عین سادگی زیبا بنظر می آیند و با متدهای جدید مثل شینیون موی کوتاه با موی اضافه می توانید موهای کوتاه و کم پشت خود را پرپشت تر نشان دهید فقط باید مدلی انتخاب کنید که موهای کوتاه را زیبا و جذاب کند و این هم بستگی به مهارت آرایشگر شما دارد

شینیون مو

مدل موی نیمه باز مجلسی

داشتن موی بلند با رنگ لایت به تنهایی جذاب است اگر شما هم دوست دارید خاص و متفاوت در جشن عروسی ظاهر شوید پس از مدل مو زنانه مجلسی و شینیون لایت و نیمه باز استقبال کنید.

شینیون مو

شینیون ساده دخترانه

مدل شینیون ساده و شیک در سال ۲۰۱۹ مورد توجه بیشتری قرار گرفته است اگر موهای کوتاه یا بلندی دارید می توانید از مدل شینیون ساده موی کوتاه بصورت باز و بسته استفاده کنید و با بافت مو شینیون ساده دخترانه را جذاب تر و حرفه ای تر نشان دهید.

آرایش مو با تکنیک شینیون برای حفط مدل مو برای مدت طولانی با ابزارهای زینتی و ابزارهای نگهدارنده توسط آرایشگران حرفه ای انجام می شود مانند موهای مصنوعی برای موهای کوتاه، پروتز اسفنجی برای موهای کم پشت، تل و کش مو و ژل و اسپری مو و… استفاده از این ابزارهای نیازمند تجربه و مهارت بالا می باشد برای آسیب کمتر وارد شده به پوست و ریشه مو حتما از گیره و کلیپس های مناسب استفاده کنید،افرادی که همیشه از شینیون مو استقبال می کنند با ماسک مو و سرم های مو باید از ساقه های مو محافظت کنند.

شینیون مو

خانم هایی که جشن ازدواج آنها نزدیک است برای مدل مو برای جشن عروسی به دنبال خدمات آرایشی و زیبایی برای شینیون عروس هستند با مراجعه به سالن زیبایی الماس نشان مدل مو مناسب توسط ارایشگران مجرب و حرفه ای باتوجه به فاکتورهای از قبیل مدل لباس عروس، فرم صورت، اندازه مو و..برای آنها انتخاب می شود.

آموزش شینیون جدید مو  با تکنیک گوناگون و جدید به روز دنیا را در گروه آموزشی الماس نشان بصورت مرحله به مرحله و راحت ترین شکل ممکن در کمترین زمان بگذرانید برای ثبت نام در دوره های آموزشی شینیون سالن زیبایی الماس نشان با ما در تماس باشید و تبدیل به یک شینیون کار حرفه ای شوید.

 

مقالات مرتبط