۲۲ نمونه از بهترین آرایش های عروس در تابستان ۲۰۱۹

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ مقالات

روز عروسی شاید یکی از مقدس ترین و باشکوه ترین روز زندگی هر انسانی باشد. فرقی نمیکند مرد باشید یا زن، روز عروسی برای هر کسی یک روز ویژه است، که محال است خاطرات این روز از ذهن کسی بیرون برود. برای یک زن، روز عروسی بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. عروس دوست دارد در این روز زیبا باشد و زیبا دیده شود. الماس نشان در این مقاله ۲۲ مورد از بهترین آرایش عروس ها که در سال ۲۰۱۹ که در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است را گردآوری کرده و با شما عزیزان به اشتراک خواهد گذاشت. قبل از آن چند نکته در رابطه با آرایش عروس را ارائه خواهیم داد.

انواع آرایش عروس

این روز متعلق به شما است و آزادید هرگونه خواستید آرایش کنید. آرایشگران پیش از هر چیزی نظر شخصی شما را جویا می شوند. حتی اگر آن ها چیزی که شما پیشنهاد می دهید را نپسندند و مناسب شما ندانند، در نهایت تابع نظر شما هستند.

  • می‌توانید در خانه و با حداقل لوازم آرایشی اقدام به آراستن صورت خود کنید.
  • می‌توانید یک آرایشگر مستقل و حرفه ای را استخدام کنید، تا بصورت اختصاصی تمام روز عروسی را همراه شما باشد.
  • و یا اینکه میتوانید با یک سالن زیبایی خوب هماهنگ کنید تا متناسب با سلیقه خودتان یا بر اساس مدل روز، آرایش عروس را بر صورت شما اعمال کند.

اما دقت کنید که بهترین گزینه برای آراستن شما و آماده کردنتان برای روز عروسی، قطعا همکاری با سالن آرایشی است. جایی که هم شما و هم همراهان شما آراسته خواهید شد. از آنجا که ساقدوش ها نیز بهتر است بصورت هماهنگ با شما آرایش شوند، به نظر ما بهتر است با یک سالن آرایشی و زیبایی هماهنگ شوید.

نکات مهم در آرایش عروس

  • حتما سه هفته قبل از روز عروسی، بصورت آزمایشی یک بار آرایش شوید. از آرایشگر خود بخواهید که مدل آرایشی که قرار است در روز عروسی اعمال کند را، چند هفته قبل از آن بصورت آزمایشی برای شما ترتیب دهد.
  • در این جلسه حتما یک لباس سفید مثل تیشرت یقه باز بپوشید. تا بهترین فرم آرایش روی صورت شما دیده شود.
  • برای آرایشگر بهتر است که عروس یک مدل از آرایش مدنظر خود را ارائه دهد. اگر از مدل آرایش عروس خاصی خوشتان آمده حتما سعی کنید یک عکس از آن را تهیه کنید و به آرایشگر بدهید.
  • برای پنهان کردن لکه های تیره و نامناسب خود از کانسیلرها و اصلاح کننده های با کیفیت استفاده کنید.
  • آرایش عروس شما باید از چنان کیفیتی برخوردار باشد که به خوبی بتواند با رنگ لباس عروس شما ست شود.
  • مهمترین قسمت آرایش عروس ، رنگ پوست شما  است. اندازه چشم ها، لب ها و سایر بخش های بدن قابل تغییر نیست. و نمیتوان کار خاصی در خصوص آن ها انجام داد. اما پوست می تواند مراقبت شود و بهترین نوع آرایش را روی آن پیاده کرد. اگر پوست مراقبت شده باشد و در حالت ایده آل قرار بگیرد قطعا یک روز خوب را در عروسی خود پشت سر خواهید گذاشت.
  • حتما بهترین مدل مو را برای تکمیل آرایش خود داشته باشید. بافتن موهای شما یا فر کردن مو ایده خوبی است.

۲۳ نمونه از بهترین آرایش های عروس در تابستان ۲۰۱۹

 

 

بهترین آرایش عروسبهترین آرایش عروسبهترین آرایش عروسبهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس

بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس بهترین آرایش عروس

مقالات مرتبط