آموزش گام به گام آرایش ابرو در خانه + فیلم آموزشی

۴ دی ۱۳۹۸ مقالات
آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو یکی از مهم‌ ترین بخش های آرایش صورت است. هرچند که بیشتر خانم ها به صورت ابتدایی می‌توانند ابروهای خود را آرایش کنند اما لازم است برخی تکنیک های ساده اما موثر در این آرایش را یاد بگیرید. در ادامه با چند مرحله ساده آرایش‌ ابرو در خانه آشنا خواهید شد و برای درک بهتر متن نیز یک ویدئو آموزشی قرار داده شده است. لطفا ادامه مقاله را بخوانید.

مرحله اول آموزش آرایش ابرو : بدون وسایل نمی‌توان چیزی را آراست!

هر پروسه آرایشی نیازمند وجود لوازم آرایشی است. برای اینکه بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید لازم است مواد و ابزار اولیه زیر را تهیه کنید:

  • ریمل (ابرو)
  • کانسیلر
  • براش یا قلموی مخصوص ابرو
  • کانسیلر با کیفیت با تناژ دلخواه
  • برس ظریف ابرو
  • آینه
آموزش آرایش ابرو

مرحله دوم آموزش آرایش ابرو : فضاسازی برای آرایش و مرتب کردن ابروها

در این مرحله باید قبل از اعمال مواد آرایشی ابرو، با دقت ابروها را تمیز کنید. زیرا اگر قبل از مرتب سازی مواد آرایشی را اعمال کنید، تقارن ابروها بر هم می خورد و شکل نهایی آرایش اصلا مناسب نخواهد بود. برای پاکسازی ابروها به موارد زیر نیاز دارید:

  • قیچی ظریف
  • برس ظریف و مخصوص موهای ابرو
  • در اغلب موارد یک موچین

به صورت یکدست طول ابروها را کوتاه کنید و زیر و روی آن ها را با دقت هرچه تمام تر تمیز کنید.

مرحله سوم آموزش آرایش ابرو: لزوم طبیعی جلوه دادن رنگ ابرو

با مداد یک خط دقیقا در مرز پایینی ابرو بکشید و بعد از آن همینکار را در مرز بالایی ابرو تکرار کنید. شما با این کار مرز آرایش را مشخص میکنید و مانع از پخش شدن مواد آرایشی خواهید شد. از این به بعد بیشتر کار شما در داخل خطوط کشیده شده خواهد بود.

در این بخش باید رنگ موهای ابرو را متعادل و یکدست کنید. برای اینکار میتوانید از تناژ سایه های دلخواه استفاده کنید. دقت کنید که در این مرحله تنها متعادل سازی ابرو کنید. در مرحله بعد بخش پایین و بالای قوس ابرو را سایه میزنید.

آموزش آرایش ابرو

مرحله چهارم آموزش آرایش ابرو : تکنیک اعمال سایه!

برای اینکه به ابرو سایه اعمال کنید بهتر است از یک براش یا قلموی ظریف استفاده کنید. قلمو را برداشته و به آرامی سایه را به آن آغشته کنید. قلم مرو را به آرامی به بخش پایینی کمان ابرو اعمال کنید.

کارمان با کمان ابرو تمام نشده و بعد از آراییدن بخش پایینی کمان، اکنون باید بخش بالایی آن را آرایش کنیم. این بخش را نیز با کمک قلمو سایه ای که مد نظرتان است را مشابه مورد بالا اعمال کنید.

مرحله پنجم آموزش آرایش ابرو : اکنون بخش های خالی ابرو را با دقت پر کنید

باید بخش میانی ابرو را پر کنید. زیرا اگر یک بخش خالی در ابرو وجود داشته باشد نتیجه آرایش مناسب نخواهد بود. به همین منظور باید به بخش های خالی حجم دهید تا تمام ابرو یکدست به چشم بی آید.

 

آموزش آرایش ابرو

مرحله ششم آموزش آرایش ابرو : بخش پهن و داخلی ابرو را فراموش نکنید!

هر کسی این نکته را نمیداند که آرایش بخش داخلی و پهن تر ابرو کمی متفاوت تر است. اگر میخواهید ابروهای شما در عین آرایش شدن طبیعی به نظر برسند، به بخش داخلی آن ها توجه کنید.

تغییرات رنگ در این بخش باید نسبت به ماباقی ابرو، حداقل باشد. برای اینکار تنها کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مداد خود را برداشته و با دقت یک خطر نازک و ظریف در زیر بخش پهن ابرو بکشید
  • قلمو را برداشته و بخش مد نظر را پر کنید. تنها به این نکته توجه کنید که زیاد آن را پررنگ نکنید و نسبت به بخش های دیگر ابرو کمرنگ تر باشد.

مرحله هفتم و پایانی آموزش آرایش ابرو

یکی از مهم‌ترین بخش های آرایش ابرو قسمت پایانی کار است. شما بعد از چند دقیقه تلاش و ممارست اکنون باید نتیجه نهایی کارتان را ارزیابی کنید. میکاپ صورت و ابرو باید کاملا متقارن باشد و ایرادات جزئی شما را بپوشاند.

بنابراین جلوی آینه قرار بگیرید و با دقت هر دو ابروی خود را نگاه کنید. تمام نقاط ابرو را باید با دقت بررسی کرده و با هم مقایسه کنید. اگر ابروها متقارن بود و هیچ خللی در زیبایی و آرایش نبود، به خود آفرین بگویید و از تماشای خود لذت ببرید. اما اگر تقارن کافی در ابروها وجود نداشت سعی کنید ببینید مشکل از کجاست و با حوصله آن را برطرف کنید.

فقط یک قدم کوچک باقی می ماند و آن هم این است که آرایش را طبیعی و بدون نقص جلوه دهیم. برای اینکار بهتر است ابتدا از یک ریمل با کیفیت و استاندارد استفاده کنیم تا ظاهری طبیعی و شیک به ابروهایتان بدهید. و در نهایت با یک قلم مو و براش نرم و لطیف که با کمی کانسیلر آغشته کرده اید را به هر دو ابروی خود بزنید. دقت کنید که مواد آرایشی پخش نشوند زیرا ممکن است نتیجه تلاش شما برای میکاپ ابرو خراب شود.

فقط یک حرف حساب کوچک میماند!

هر کسی می‌تواند با تنها چند وسیله کوچک و ابتدایی آرایش، صورت و هر کجای بدنش را آرایش کند. هیچ شکی نیست که اغلب خانم ها می توانند دست کم با تکنیک های ساده و پیش پا افتاده خودشان را آرایش کنند. اما قطعا برای خلق بهترین حالت های آرایشی باید دانش و مهارت کافی داشته باشید.

معمولا تنها آرایشگران و هنرمندان میکاپ می توانند به راحتی و با سرعت بالا یک آرایش خوب و بدون عیب و نقص را ترتیب دهند. و هیچ آرایشگر ماهری به صورت مادرزادی اینهمه اطلاعات و مهارت آرایشگری به ارث نبرده، و دست کم چند سال آموزش دیده و چندین سال دیگر تجربه کاری کسب کرده است.

 

اگر دوست دارید در یک سطح بالاتر و به صورت حرفه ای به کار آرایشگری بپردازید، باید آموزش های لازم را بگذرانید و مدارک معتبر دریافت کنید. مجموعه الماس نشان بهترین فرصت های ممکن را برای کسانی که دوست دارند به صورت حرفه ای یکی از بخش های آرایشی، مثل آموزش آرایش ابرو را یاد بگیرند و با آن کسب درآمد کنند را برای همگان فراهم کرده است. ما با به روز ترین کادر آموزشی و با جدیدترین ابزار آموزش ظرف مدت کوتاهی به شما آموزش میدهیم که به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

تنها کافی است وارد صفحات آموزش ما شوید و با مطالعه مشخصات کلاس ها فرم ثبت نام را تکمیل کرده و برای ما بفرستید. شک نکنید اگر هر کدام از شاخه های آرایشگری درآمد نمیداشت مخاطبان و هواداران حرفه آرایشگری برای آموزش آن به تکاپو نمی افتادند پس فرصت را غنمیت بشمارید. منتظر ثبت نام شما هستیم.

 

مقالات مرتبط