با آموزش این دوره‌ تخصصی تبدیل به آرایشگر ناخن شوید و پول پارو کنید

۱۹ آبان ۱۳۹۸ مقالات
دوره آموزش آرایش ناخن

خیلی ها فکر میکنند که آرایشگری تنها آراستن صورت و یا مرتب کردن مو هستش، اما واقعیت چیز دیگریه، هنر آرایشگری نامحدوده و چیزی فراتر از آرایش ساده است. یکی از جذاب ترین و البته پرطرفدارترین بخش های آرایشگری مربوط میشه به آرایش ناخن .

حتما یادتون میاد که قبلا کسی چندان اهمیتی به ظاهر ناخن ها نمیداد و حتی تعداد انگشت شماری آدم اطرافمون بود که لاک میزد. اما الان از خونه که بیرون میرید تا وقتی برمیگردید نه تنها می‌بینید که همه لاک زدند، بلکه شکل و ظاهر ناخن خیلی از خانم ها شیک، منظم و طرحداره. به این فکر کردید که چقدر استقبال خانم های ایرانی از آرایش ناخن و طرح دار کردن اون بیشتر شده؟

با اینکه اغلب دختر ها و خانم ها این یکی دو سال اخیر به شدت به آرایش ناخن رو آوردند ولی تعداد کمی از اون ها قادرند خودشون به تنهایی ناخن هایی زیبا و طرحدار دست و پا کنند. از بیشترشون که میپرسید متوجه میشید که بیشتر اونها پیش یک آرایشگر ناخن یا یک ّ حرفه ای میرن و تنهایی نمیتونن چنین اثر هنری خلق کنند.

به نظرتون این یه نشونه خوب نیست؟

اینکه یک هنری وجود داشته باشه که طرفداران بیشماری داشته باشه و یادگیریش هم سخت نباشه. یک جرقه به ذهنتون نمیزنه؟ به نظرتون نمیشه با یادگیری چنین حرفه ساده ای یک در آمد خوب داشت؟ آخه از یک بچه شیش،۷ ساله گرفته تا یک خانم حداقل ۵۰، ۶۰ ساله ناخن دارند. و دست بر قضا همگی عشق لاک و آرایش ناخن هستند! اگه هنوز فکر میکنید نشونه خوبی نیست ادامه مقاله رو بخونید تا بدونین دقیقا از چی حرف میزنیم.

چرا باید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید؟

چیزهایی رو که در این مقاله مینویسیم بیشتر کسانی میفهمند که در حال حاظر در یکی از شاخه های آرایشگری دارن کار میکنند، یا سروکارشون با سالن های زیبایی هستش. آمار ها و ارقام واقعا جالبه. تعداد کسایی که به سالن های زیبایی مراجعه میکنند تا کارهای آرایش ناخن رو انجام بدن خیلی زیاده. و با توجه به پویا بودن این هنر و تنوع طرح های ناخن هر روز مشتری ها بیشتر میشن.

در این شرایط اگه شما سعی کنید که تنها با یکبار هزینه کردن، بتونید دوره فوق حرفه ای آرایش ناخن رو بگذرونید، تبدیل به یک آرایشگر ناخن خوب میشید که حداقل تا چند سال دیگه آینده کاریتون تضمین میشه. این موضوع رو با توجه به تمایل و علاقه خانم ها به هنر زیبایی ناخن داریم مطرح میکنیم.

برای اینکه تبدیل به یک آرایشگر ناخن حرفه ای بشم باید چکار کنم؟

متاسفانه این حرفه طوریه که نمیشه به تنهایی و توو خونه یادش گرفت. و بازم متاسفانه به خاطر دلایل زیر ما نمیتونیم اینترنتی چنین چیزی رو یاد بگیریم:

  • اولا که کسی تا حالا دوره اینترنتی آرایش ناخن و آرایشگری اون رو تولید نکرده
  • دوما جالبه بدونید منابع انگلیسی هم محدوده و حالا کی حوصله داره بیاد کلمه به کلمه حرفای مدرس انگلیسی رو ترجمه کنه
  • سوما منابع مطالعاتی هم کمه و اصولا هیچ حرفه ای رو نمیشه با خوندن چند خط آموزش یاد گرفت
  • چهارما شما نیاز به کار عملی روی ناخن دارید و باید در حضور یک متخصص اینکار رو انجام بدید تا اشتباهاتتون رو بهتون گوشزد کنه
  • و ….

بنابراین تنها میشه با شرکت در یک دوره آموزشی خوب و مطمئن تبدیل به یک آرایشگر ناخن شد. پیشنهاد ما به شما ثبت نام توی دوره آموزش فوق حرفه ای آرایش ناخن مجموعه الماس نشان هستش.

میتونم نمونه کارای دوره آموزشیتون رو ببینم؟

تصاویر زیر تنها نمونه های ساده و کوچکیه که میتونید با ثبت نام توی دوره ما یاد بگیرید. فکر میکنم تصاویر گویای همه چیز باشه:

اگه توی دوره آموزشی الماس نشان شرکت کنم چه چیزایی یاد میگیرم؟

اگه به اسم دوره ارائه شده توسط سالن الماس نشان توجه کنید متوجه میشید که دوره ما یک سر و گردن از اغلب دوره های آموزشی که در کل کشور برگزار میشه بالاتره. ما معتقدیم که توی یک دوره فوق حرفه ای میشه سیر تا پیاز آرایش ناخن رو به صورت کامل آموزش داد. ما توی این دوره علاوه بر سر فصل های سازمان فنی و حرفه ای، محتوا و مطالب مرتبط زیادی رو به هنرجوهامون آموزش میدهیم.

در کل شما با ثبت نام در این دوره طبق چیزی که در تصویر میبینید نزدیک به ۳۳ تکنیک فوق حرفه ای این هنر رو یاد میگیرید. که تقریبا در هیچ جایی نمیتونید مشابهش رو پیدا کنید.

 

چه کسی قراره من رو تبدیل به یک متخصص و آرایشگر ناخن میکنه؟

تمامی مدرسان مجموعه الماس نشان جزء بهترین اساتید میکاپ و آرایشگری ایران هستند. این تنها یه حرف ساده نیست و ما میتونیم به شما اینو ثابت کنیم. مدرسان آموزش آرایش ناخن ما نه تنها مدارک داخلی این هنر رو دارند، بلکه مدارک بین المللی مرتبط رو از مراکز معتبر دریافت کردند. خوشبختانه اون ها تنها به گرفتن مدرک بسنده نکردند و سالانه برای به روز رسانی حرفه خودشون در دوره های بین المللی هم شرکت میکنند. پس خیالتون بابت اساتید راحت باشه.

نکته:

طبق آماری که داریم، تموم هنرجوهای اساتید الماس نشان با نمره بالا تونستن مدارک معتبر سازمان فنی و حرفه ای رو بگیرن. این یعنی کار اساتید ما حرف نداره.

دوره ای که میخوام بگذرونم چند جلسه‌ اس؟

ما برای اینکه یه آرایشگر ناخن خوب از شما بسازیم تنها به ۸ جلسه نیاز داریم. و طی این ۸ جلسه هرچیزی که با آرایش ناخن در ارتباط هستش رو به شما آموزش میدیم. هر جلسه هم چیزی حدود ۱.۵ ساعته.

بعد از گذروندن دوره آموزش آرایش ناخن به من مدرک معتبر تعلق میگیره؟

بله بله بله، بعد از اینکه با موفقیت دوره رو تموم کردید ما مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای رو به شما تقدیم میکنیم که میتونید به راحتی با این مدرک هر کجای ایران مشغول به کار بشید.

اینم بخون، خبرای خوب تمومی نداره!

از اونجایی که ما به آموزش های خودمون مطمئن هستیم، قول میدیم که بعد از اینکه مدرکتونو گرفتید اگر اگر اگر تمام چیزهایی که ما بدون هیچ عیب و نقصی به شما آموزش میدیم رو با مهارت بلد باشید، به راحتی در هر کجا خواستید مشغول به کار بشید.

این همش نبود! اگه هنرجویی بتونه خودش رو ثابت کنه ما میتونیم اون رو به سالن های معتبر شهرهای مختلف معرفی کنیم تا بتونه به راحتی هم یه جا مشغول کار بشه هم تجربه کسب کنه.

دوه آرایش ناخن رو بگذرون و بعدش مدرک، اعتبار، مشتری و پوووووول دربیار!

امیدوارم که مطالب مطرح شده توی این مقاله به شما کمک کرده باشه تا متوجه حرفای ابتدای مقاله بشید. اگر سوالی چیزی باقی مونده میتونید به صفحه مربوط به آموزش ناخن برید و اگه بازم چیزی نفهمیدید خوشحال میشیم تماس بگیرید تا شما رو بیشتر راهنمایی کنیم. منتظر ثبت نام و مشتاق دیدار شما هستیم.

# عنوان های آموزشی فوق حرفه ای
۱ مانیکور و پدیکور ۱
۲ کاشت ساده با پودر ۱
۳ ترمیم ساده با پودر ۱
۴ کاشت هلویی ۱
۵ کاشت کاور ۱
۶ کاشت میکس ۱
۷ کاشت ژلیش ۱
۸ طراحی مبتدی با لاک و فرنچ ۱
۹ پدیکور و ماساژ واسکراپ پا ۱
۱۰ کاشت هلویی گریم با فرنچ ۱
۱۱ کاشت گریم ۱
۱۲ کاشت دوآل سیستم ۱
۱۳ کاشت با صدف سازی ۱
۱۴ کاشت ژل ۱
۱۵ کاشت بلک لایت ۱
۱۶ کاشت مرمریت ۱
۱۷ طراحی پیشرفته ۱
۱۸ طراحی با نگین و دونه خاویاری ۱
۱۹ دیزاین شاتر کروم ۱
۲۰ پارافین تراپی ۱
۲۱ کاشت ایج ۱
۲۲ کاشت استند گلس ۱
۲۳ کاشت فول گلس ۱
۲۴ کاشت آکواریوم ۱
۲۵ کاشت بیبی بومر ۱
۲۶ دیزاین گل برجسته و سه بعدی (۳D) ۱
۲۷ دیزاین شوگر افکت ۱
۲۸ لمینت ۱
۲۹ دیزاین با چسب و فویل ۱
۳۰ طراحی با ژل ۱
۳۱ طراحی گام ژل ۱
۳۲ طراحی با هارد ژل ۱
۳۳ طراحی باژل های EMI ۱

مقالات مرتبط