با این ۷ نکته ساده، لاک زدن را راحت تر و بهتر انجام دهید

۷ اسفند ۱۳۹۸ مقالات
لاک زدن ناخن

اگر جزء علاقمندان به لاک هستند و همیشه به ناخن هایتان لاک میزنید، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم. در این مقاله تعدادی ترفند ساده که بهتر است در هر بار لاک زدن مورد استفاده قرار دهید، معرفی شده است که روند لاک زدنتان را آسان و بهتر میکند. با وبسایت الماس نشان همراه باشد.

بهترین راه حل برای خشک شدن سریع لاک ناخن

لاک ماهیتی مایع دارد و مدتی پس از اعمال شدن روی ناخن طول میکشد تا به طور کامل خشک شده و خودش را بگیرید. اگر حوصله ندارید که صبر کنید و یا کار ضروری دارید که باید زودتر انجام دهید، قبل از لاک زدن یک کاسه پر از آب و یخ بیاورید و پس از اتمام لاک زدن دست یا پای خود را درون کاسه قرار دهید. دمای پایین خیلی زود باعث خشک شدن لاک میشود و دیگری نیازی به صبر کردن ندارید.

 لاک زدن ناخن

خشک کردن لاک با اسپری های ضد چسبیدن مواد غذایی

اگر تاب و توان قرار دادن دست و پا در کاسه آب یخ را ندارید راه دیگری برای خشک شدن سریع لاک ناخن به شما پیشنهاد میکنیم. اسپری هایی وجود دارد که حلاوی موادی است که مانع از پسپیدن مواد غذایی به هم میشود. این اسپری ها ضرری برای شما ندارند و میتوانید از آن ها برای خشک کردن سریع لاک استفاده کنید. قوطی اسپری را در فاصله چند سانتی متری ناخن های لاک زدنه خود قرار داده و چند با آن افشانه را فشار داده تا لاک شما خشک شود. دقت کمنید که پس ا زچند دقیقه دست و ناخن های خود را بشویید تا مواد اضافه شده به دستانتان پاک شود.

 لاک زدن ناخن

استفاده از استون برای پاک کردن سطوح ضخیم لاک روی ناخن

اگر بنا به هر دلیلی ضخامت لاک روی ناخن شما زیاد است و نمیتوانید از طریق روش های معمول ان را پاک کنید نگران نباشید. استون، فویل و یک تکه پنبه میتوانند به راحتی آب خوردن و تنها در چند ثانیه به از بین رتن تمام ضخات لاک کمک کنند. برای این منظور یک تکه پنبه را بردئاشته و به استون آغشته کنید. پنبه را دور ناخنی خود پیپیده و روی ان را با فویل بپوشانید. فویل را دورتادور انگشت وناخن خود پیچانده و صبر کنید تا لاک را از بین ببرد. اگر میخواهید تاثیر آن زیاد باشد فویل را ت ۳ دقیقه دور انگشت خود نگاه دارید سپس آن را باز کنید.

 لاک زدن ناخن

 لاک زدن ناخن

حباب های هوای اضافی داخل لاک را اینگونه ازمیان بردارید

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام آغشته کردن قلموی لاک به محتویات آن حباب های کوچک زیادی روی آن ایجاد میشود. این حباب ها کار لاک زدن را دشوار تر میکنند و باید آن ها را از بین برد. بهترین راه برای از بین بردن این حباب های کوچک داخل لاک این است که شیشه حاوی لاک را بین کف هر دو دست خود قرار داده و به غلطک به سمت جلو و عقب حرکت دهید. با انجام این کار دیگر برآمدگی یا فرورفتگی روی سطح ناخن شما ایجاد نخواهد شد.

 لاک زدن ناخن

درب سف شیشه لاک را اینگونه باز کنید

گاهی اوقات به دلیل خشک شدن لاک در دهانه بطری ، باز و بسته کردن درب آن بسیار سخت است. برای اینکار یک لیوان پر از آب داغ یا ولرم آورده و لاک را به صورت برعکس (از طرف درب) در داخل لیوان قرار دهید. (فقط دربش بطری!). چند دقیقه بعد بطری را در آورده و به راحتی درب آن را باز کرده و از لاک زدن لذت ببرید.

لاک زدن ناخن

یک روش دیگر برای دربهای سفت لاک استفاده از یک کش لاستیکی است. کش را چند بار به دور درب بپیچانید تا محکم شود. این کار به شما کمک میکند تا بهتر بتوانید درب را پیچانده و باز کنید.

لاک زدن ناخن

برای جلوگیری از خشک شدن اطراف لاک اینکار را انجام دهید

اگر میخواهید زحمت باز کردن درب و خشک شدن دهانه بطری را تجربه نکنید حتما پس از هر بار استفاده از لاک مقدار کمی ازلین به اطراف درب بزنید. برای اینکار مانند تصویر زیر از یک گوش پاک کن استفاده کنید. با اینکار درب بخش درب آن خشک نخواهد شد و هر بار به راحتی باز و بسته خواهد شد.

لاک زدن ناخن

خلاصه

تکنیک های زیادی برای لاک زدن و استفاده از این ماده آرایشی وجود دارد که احتمالا خودتان تاکنون با تعدادی از آن ها آشنا شده اید. ما در این مقاله تنها به چند ترفند ساده بسنده کردیم که دانستن آن ها برای کسانی که علاقه زیادی به لاک زدن دارند خالی از لطف نیست. دفعه بعد که خواستید لاک بزنید حتما موارد بالا را در نظر بگیرید چون کار شما را آسانتر خواهند کرد.

 

 

مقالات مرتبط