انواع روش طبیعی برای گونه برجسته

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ مقالات

رژگونه یکی از ابزارهای آرایشی و راه دیگری برای برجسته کردن گونه به شمار می رود که روی زیبایی گونه تاثیر فراوانی دارد اما دوام رژگونه موقتی است با داشتن گونه های برجسته نیازی به تمدید رژگونه روی صورت ندارید.

گونه برجسته با روغن زیتون:

روغن زیتون یکی چربی اشباع نشده است که به سلامت پوست کمک می کند.شما می توانید روزانه به اندازه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص را به آرامی روی گونه های خود ماساژ بدهید و حدود ۱۰الی ۱۵ دقیقه روی صورت بماند وبعد صورت را با آب گرم بشورید.

گونه برجسته با کره:

 بهترین روش طبیعی و خانگی برای پر کردن گونه ها و نرم شدن پوست استفاده از کره است. یک فنجان کره‌ی آب شده را با سه چهارم فنجان شکر مخلوط کنید و به خوبی هم بزنید خمیر بدست آمده را روی گونه قرار بدید و بعد از۵دقیقه با آب ولرم شتشو بدهید.

گونه برجسته با گلیسیرین و گلاب:

مزایای زیادی از جمله خاصیت ضد عفونی کننده و مرطوب کنندگی دارند،ترکیب مناسبی برای چاق شدن گونه می باشد.از مخلوط گلیسیرین و گلاب بر روی گونه ها در هنگام شب قبل از خواب استفاده کنید تا صبح اجازه دهید این ترکیب روی پوست شما بماند.صبح صورت خود را با آب گرم بشویید.

گونه برجسته با گیاه آلوئه ورا:

گیاه آلوئه ورا پوست را سفت می کند.به این منظور گیاه را از وسط نصف کنید و ژل به دست آمده از آن را روی گونه‌ خود گذاشته و بعد به آرامی و به صورت دورانی مالش دهید و برای مدتی ژل را روی صورت رها کنید و دست نزنید.

سپس با آب گرم بشویید. این کار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام دهید و روزانه آن را تکرار کنید.وهمچنین می توانید روزی یک بار آب آلوئه ورا بنوشید.

گونه برجسته با گیاه شنبلیله:

شنبلیله گیاهی سرشار از ویتامین و آنتی اکسیدان است پوست را صاف کرده و به آن سلامتی می بخشد. از ترکیب یه قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب خمیری درست کنید روی گونه قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا ۱۵دقیقه به صورت دست نزنید.

 زمانی که خمیر کاملا جذب پوست شد، می توانید صورت تان را با آب گرم بشویید.این خمیر را می توانید یک یا دوبار در روز استفاده کنید.

مقالات مرتبط