درخشش صورت با هایلایتر

۲۵ اسفند ۱۳۹۶ مقالات

اگر خواهان صورت زیبا، صاف و یکدست با درخشش خاص هستید از هایلایت صورت استفاده کنید، استفاده از هایلایتر در آرایش صورت چهره شما را شاداب تر می کند. فقط کافی است بدانید برای کدامین قسمت های صورت باید از هایلایتر استفاده شود و روش بکارگیری از آن را بدانید.

نکته: حتما قبل از شروع کردن به هایلایت کردن صورت، از لوسیون مرطوب کننده روی پوست خود استفاده کنید. و بعد از آن بهتر است از  پرایمر برای ماندگاری رطوبت روی پوست استفاده شود.

در انتخاب رنگ هایلایتر دقت کنید اگر نمی توانید رنگ هایلایتر را تشخیص دهید برای پوست خودتان، بهتر از متخصصین گریم مشورت کنید و یا به دنبال طیف رنگی زرد نزدیک به سبز بروید این طیف رنگی ترکیبی از طلایی، نقره ای و صورتی می باشد که برای همه نوع چهره ای مناسب است.

استفاده از هایلایتر روی استخوان گونه

برای نشان دادن گونه برجسته استفاده از هایلایتر بر روی بالای استخوان گونه، آن را کشیده و برجسته می کند. با هایلایتر مایع کافی است با نوک انگشت مایع رو بالای گونه پخش کنید اما اگر از هایلایتر پودری استفاده می کنید با یک قلم مو بالای خط گونه را از بالای گوش به سمت گوشه چشم پودر بزنید.

استفاده از هایلایتر برای چشم

برای جذابیت بیشتر برای آرایش چشم می توانید بعد از اتمام میکاپ چشم هایتان، با قلم مو مخصوص سایه چشم تان هایلایتر را در وسط پلک تان و گوشه داخل چشم تان بکشید و چشم  های درشت و براق داشته باشد. با استفاده از کمی هایلایتر و یا سایه چشم روشن برای زیر چشم می توانید سیاهی زیر چشم را پوشش دهید.

استفاده از هایلایتر روی استخوان ابرو

یکی از کاربردهای دیگر هایلایتر برای ابرو می باشد. برای اینکه ابروهایتان جلوه زیباتری داشته باشد به جز آرایش ابرو با مداد و سایه ابرو می توانید روی قوس ابرو و استخوان ابرو از هایلایتر استفاده کنید و ابروهای بهتری داشته باشید

استفاده از هایلایتر برای بینی

اگر بینی پهنی دارید اصلا ناراحت نباشید چون با استفاده از یک هایلایتر مات می توانید با میکاپ بینی آن را باریک تر نمایش دهید فقط کافی است با دقت یک خط ظریف در دو طرف بینی از بالا تا وسط بینی بکشید نه تا پایین، و سپس برای طبیعی نشان دادن نوک بینی می توانید دو خط مانند فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی شما باریک بنظر آید.برای نمایش بهتر از هایلایتر با رنگ دو تا سه درجه روشن تر از پوست صورتتان استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر برای لب ها

برای براق شدن و برجسته سازی  قسمت بالای لب، قوس لب هایتان که به شکل v هست را با یک قلمو زاویه دار مقداری هایلایتر بزنید مراقب باشید بیشتر نشود و بعد روی آن برق لب بزنید برای لب پایین و چانه هم  با زدن مقدار کمی هایلایتر در وسط لب پایینی و مرکز چانه لب پر و چانه زیبایی داشته باشید برای اینکه فضاهای خالی اطراف فک را حجیم تر کنید با استفاده از قلمو در گوشه خارج فک که نزدیک گوش می شود تا چانه یک مثلث بکشد این مثلث باید در نزدیک گوش ها پهن و نزدیک چانه باریک شود.

 

مقالات مرتبط