اولاپلکس تراپی معجزه ای در رنگ مو

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ مقالات

اولاپلکس تراپی یا OlaPlex یک محصول ترمیم کننده جدید آمریکایی وتنها راه درمان موهای آسیب دیده از رنگ و دکلره است.

پیوند های دی سولفیدی مو را بازسازی می کند، زمانی که مو در اثر دکلره، رنگ کردن زیاد مو و براشینگ کردن مو آسیب می بیند پیوند دی سولفید شکسته شده و تعداد آن کم تر از حد معمول می شود و پلکس تراپی مو باعث می شود مجدداً تارهای آسیب دیده مو سالم و تقویت شوند.

ترکیبات و فرمولاسیون اولاپلکس کاملا تک بوده و قوی ترین درمان برای بازسازی ساختار داخلی مو است، خیلی ها بر این باور هستند که اولاپلکس روشن کننده مو یا یک ماسک مو و آبرسان برای مو باشد ولی اولاپلکس فقط یک محصول حفاظتی برای براق تر کردن مو است و فاقد روغن است و افرادی که دارای موهای فوق العاده آسیب دیده ای هستند بدون نگرانی و با خیالی آسوده می توانند موهای خود را به هر رنگی بدون اینکه مو آسیب ببیند در بیاورند.

کاربردهای اولاپلکس مو

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم اولاپلکس تراپی موهای شما را از خشکی و وز شدن محافظت می کند حالا این محصول معجزه گر را در سه جا می توانید استفاده کنید:

  • استفاده از اولاپلکس در رنگ مو

با استفاده از اولاپلاکس تراپی می توانید بدون استرس رنگ موهای تیره یا شرابی خود را به موهای بلوند و روشن تبدیل کنید و حتی دوام رنگ مو با اولاپلکس نسبت به قبل بیشتر می شود، برای اینکه با شستشوی مو با شامپو رنگ موها کمرنگ نشد و از بین بروند می توانید با اولاپلکس تراپی این مشکلات رو برطرف کنید برای استفاده از اولاپلکس در پودر دکلره باید اکسیدان تان را یک درجه بالاتر ببرید، اگر اولاپلاکس را بیشتر از مقدار مجاز استفاده کنید ممکن موهای شما به خوبی رنگ نشود همچنین در هایلایت مو و بالیاژ مو هم می توانید برای ماندگاری بیشتر رنگ از اولاپلکس استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اولاپلکس کراتینه نیست ولی می تواند آسیب های ناشی از کراتینه مو را درمان کند پس لازم است قبل از شروع به فرآیند کراتینه برای بالا بردن مقاومت موها و نتیجه گرفتن بهتر از فرآیند کراتینه مو از این محصول معجزه گر استفاده کنید.

  • به  عنوان ترمیم کننده مو

آسیب به مو چه با مواد شیمیایی چه با عوامل دیگر فرقی نمی کند باز هم اولاپلکس نقشی در درمان آن دارد اکثر خانم ها آسیب های ناشی از رنگ مو، حرارت و گرمای سشوار، اتو مو و … را بر روی موهایشان تجربه کرده اند اولاپلکس یک روش قوی و درمانی برای تقویت موها و بازسازی موهای خشک و شکننده است.

اولاپلکس تراپی
اولاپلاکس ها ۳ تا هستند که فرمولاسیون یکسانی دارند اما هر کدام از آنها را باید برای یک مورد استفاده کرد.

نحوه استفاده از اولاپلکس

زمانی می خواهید به عنوان ترمیم کننده مو از اولاپلکس استفاده کنید باید از محصول شماره یک، که مایع است استفاده کنید یا از آن در ترکیب رنگ مو و اکسیدان قبل از رنگ کردن مو استفاده کنید.

اگر قصد دارید موهایتان را دکلره و رنگ کنید باید بعد از انجام دکلره از ترمیم کننده اولاپلکس شماره ۲ حدودا ۱۵ دقیقه جهت تقویت بر روی موها ماساژ دهید.

خانم هایی که قصد استفاده از اولاپلکس در منزل را دارند باید محصول شماره ۳ که وظیفه احیا کنندگی تار به تار مو را دارد، هفتگی مصرف کنند.

با پلکس تراپی،  موهایتان را احیا کنید و به مدت طولانی از مضرات مواد شیمیایی در امان باشید مانند ستاره محبوب آمریکایی کیم (کارداشیان) که یکی از طرفداران اولاپلکس تراپی است.

اولاپلکس تراپی

 

ارائه کلیه خدمات تخصصی زیبایی مو  و آموزش رنگ شناسی توسط اساتید حرفه ای و مجرب و با استفاده از مواد خارجی و برند های معتبر در سالن زیبایی الماس نشان قابل اجرا است برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید یا بصورت آنلاین وقت خودتان را رزرو کنید.

مقالات مرتبط