۵ روشی که باید در انتخاب استایل آرایش عروس رعایت شود

۱ آبان ۱۳۹۸ مقالات
استایل آرایش عروس

اینکه آرایش عروس چگونه باشد، معمولا بستگی به سبک و سیاق خودش دارد. هرچند که آرایشگران نیز در انتخاب نوع و نحوه پیاده کردن آرایش، نظرات تخصصی خودشان را نیز ارائه می‌دهند، اما در نهایت حرف اول و آخر را عروس میزند. چون احتمالا از ماه ها پیش، درباره استایل و سبک کلی آرایش خودش فکر کرده و در مورد مدل آراستن صورتش به نتیجه نهایی دست پیدا کرده است.

هرچند که نحوه انتخاب استایل آرایش عروس همیشه دست خودش است، اما باید در انتخاب این سبک دقت کنید و نکات و توصیه های لازم را برای بهتر شدن این آرایش رعایت کرده و یا در نظر بگیرید. الماس نشان در این مقاله درباره ۵ روش انتخاب استایل و سبک آرایش عروس اطلاعاتی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد با ما همراه باشید.

  1. لزوم همخوانی سن و نوع آرایش صورت

اصولا در هنر میکاپ، همیشه و همیشه به سن و سال توجه میشود. یادمان باشدکه میکاپ و آرایش با گریم صورت اندکی تفاوت دارد. ما در گریم قصد داریم چهره شخص را در اغلب مواقع به کلی تغییر دهیم. و یا از حالت واقعی چهره دورتر کنیم.

اما هدف در آرایش معمولی و حتی آرایش عروس، گریم نیست. تنها میخواهیم چهره واقعی شخص را زیباتر کنیم درحالی که چهره را آنچنان تغییر نخواهیم داد. متاسفانه در برخی سالن های آرایش مشاهده میکنیم که برخی از آرایشگران، عروس های کم سن و سال را طوری آرایش میکنند که چهره عروس جوان بسیار زنانه و بزرگسال به چشم می آید. در حالی که سبک و مدل آرایش عروس باید دقیقا متناسب با سن و سال باشد.

  1. لزوم هماهنگی استایل آرایش عروس با لباس و اکسسوری عروس

یادمان باشد که انتخاب لباس عروس و اکسسوری مدت ها قبل از انتخاب مدل و سبک آرایش صورت گرفته است. و ما در آخرین لحظات آمادگی برای عروسی، اقدام به آرایش میکنیم. پس بصورت مستقیم نوع و مدل آرایش شما باید متناسب با تمام زیورآلات، اکسسوری و در نهایت لباس عروس شما باشد.

هر چند سالن های زیبایی حرفه ای خودشان تا حد امکان این نکته را رعایت میکنند. و با ارزیابی اکسسوری و لباس عروس، بهترین مدل آرایش با لباس عروس را برای شما انجام میدهند. اما شما باید پیش دستی کنید و همه جوانب را بسنجید.

  1. لزوم انتخاب استایل آرایش عروس جهت زیباتر شدن چهره شما

استایل آرایش عروس

 

 

در اغلب اوقات مشتری هایی که برای آرایش روز عروسی به ما مراجعه میکنند، درخواست آرایش لایت را از ما دارند. البته که این سبک آرایش واقعا مدرن و پرطرفدار است. ولی آیا برای همه جواب میدهد؟ آیا این سبک آرایش همه را زیباتر از آنچه هست نشان میدهد؟

قطعا اینگونه نیست و شما در انتخاب نوع آرایش باید همه فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. برای مثال، رنگ پوست شما و ویژگی های اصلی آن در انتخاب نوع آرایش بسیار تاثیرگذار است. سعی کنید مدل هایی انتخاب کنید که واقعا با ویژگی های پوست شما همخوانی داشته باشد و نه تنها عیوب شما را بپوشاند بلکه شما را زیباتر از آنچه هستید نشان دهد.

  1. لزوم هموانی و تناسب استایل آرایش عروس با مهارت و تخصص آرایشگر شما

بگذارید بی پرده صحبت کنیم. شما برای مهمترین روز زندگیتان آماده میشوید و این حق شما است که هر نوع سبکی که دوست دارید را، در آرایش خود پیاده کنید. و آرایشگر هم به نوعی تابع نظر و سلیقه شما است. ممکن است آرایشگری که به برای میکاپ به او مراجعه میکنید، نتواند استایل مد نظر شما را در بیاورد. شاید تخصص او چیز دیگری باشد و یا سبک شما بسیار آپدیت باشد ولی تخصص آرایشگر هنوز آپدیت نشده باشد.

خوشبختانه ما در سالن زیبایی الماس نشان آرایشگران و هنرمندان میکاپی داریم که اطلاعات خود را هر روز به‌روز و آپدیت میکنند. مطمئن باشید که با انتخاب سالن آرایشی مجرب با بهترین آرایشگران عروس ، هر نوع ایده ای که در رابطه با آرایش خود داشته باشید قابل اجرا خواهد بود.

استایل آرایش عروس

  1. در انتخاب سبک آرایش عروس حتما به رنگ و شینیون خود توجه کنید

هر چند که انتخاب رنگ مو عروس و همچنین انتخاب مدل شینیون موضوعات جداگانه و تخصص های دیگری هستند، اما امتخاب مدل و سبک آرایش شما، برای روز عروسیتان به این تخصص ها بستگی دارد.

برای مثال رنگ موهای روشن نیازمند یک جور مواد آرایشی و سبک آراستن است. و برعکس رنگ موهای تیره نیازمند نوع دیگری میکاپ است. برای شینیون هم قضیه دقیقا از این قرار است. شینیون ممکن است ساده باشد و یا طرحی مدرن و فوق العاده پیچیده باشد. قطعا آرایش نیز باید متناسب با پیچیدگی و یا سادگی شینیون عروس باشد.

اگر روز عروسی شما نزدیک است و به دنبال پیدا کردن یک سالن آرایش تخصصی با تعدادی آرایشگر حرفه ای و متناسب سلیقه خود میگردید، حتما یک سری هم به سالن زیبایی الماس نشان بزنید و یا با ما تماس بگیرید. خوشبختانه ما در شبکه های اجتماعی هم فعال هستیم و علاوه بر سایت میتوانید ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

مقالات مرتبط