میکاپ دخترانه در مد ۲۰۱۹

۱۱ خرداد ۱۳۹۸ مقالات
میکاپ-دخترانه

میل به زیبا بودن در ذات همه افراد وجود دارد اما در دختران این شور و اشتیاق حاضر شدن در مراسمات و مورد توجه قرار گرفتن بیشتر از زنان است.

خنده بر لب دارد و نوری به چشم … با نگاهش می‌کند افسونگری

میکاپ دخترانه یکی از راه های به نمایش گذاشتن و برجسته سازی زیبایی های صورت دختران جوان است و از آنجایی که دختران لطافت و معصومیت خاصی دارند شیوه آرایش صورت آنها هم متفاوت است.

آرایش عادی صورت یا همان میکاپ  که با رنگ و لعاب دادن بوسیله ابزارهای زیبایی باعث رفع عیوب صورت و پر رنگ نشان دادن اجزای زیبای صورت می شود.

مدل های میکاپ صورت که برای دختران کم سن و سال قرار استفاده شود بهتر است مدلی باشد که چهره دخترانه حفظ شود و سن فرد را بیش تر نشان ندهد پس میکاپ های غلیظ و جیغ برای این رده سنی مناسب نمی باشد و معمولا میکاپ دخترانه خدمات متفاوت تری نسبت به آرایش صورت زنان دارد.

جدیدترین مدل های به روز میکاپ دخترانه توسط متخصصین زیبایی هر ساله معرفی و مورد توجه علاقمندان به میکاپ و سالن های زیبایی زیادی قرار می گیرد تا بتوانند با شیوه های جدید آرایش های حرفه ای رو به نمایش بگذارند.

مد ۲۰۱۹ میکاپ لایت با داشتن پوست سالم

سال ۲۰۱۹ پوست سالم و طبیعی را پیش نیاز میکاپ صورت می داند پس تا می توانید از روش های مراقبت شبانه پوست استقبال کنید چه با ماسک های گیاهی و خانگی چه با کرم های درمانی سعی کنید پوست سالم و با طراوت داشته باشید.

میکاپ-دخترانه

 

میکاپ دخترانه لایت

همیشه آرایش زیاد برای میکاپ دخترانه موجب زیبایی فرد نمی شود، و ممکن است چهره شما را خسته تر و پیرتر نشان دهد. راز جذاب بودن و زیبایی در دختران باتوجه به شرایط سنی که دارند میکاپ دخترانه ساده است.
میکاپ دخترانه لایت یک سبک اروپایی سبک و مات است که این روزها جای میکاپ های مجلسی غلیظ را گرفته است. این مدل میکاپ مناسب دختر خانم های می باشد که نمی توانند بدون آرایش صورت در مکان  و محیط های مختلف حاضر شوند و به نوعی به میکاپ صورت اعتیاد پیدا کرده اند.

در میکاپ لایت به سادگی می توانید اجزا صورت را چشم ها، لب ها و پوست را به زیبا ترین شکل آرایش کنید جالب اینکه این سبک میکاپ مورد پسند عروس خانم ها قرار گرفته است زیرا این نوع میکاپ با انواع رنگ پوست سازگاری دارد.

میکاپ-دخترانه

 

مدل میکاپ چشم و ابرو جدید سال ۲۰۱۹

استفاده از سایه ابرو و سایه چشم کمرنگ و مات ترجیحا ۳ درجه تیره تر از پوست برای آرایش چشم ملایم و لایت دخترانه فرم زیبایی به چشمان می دهد و باعث می شود چشمان شما حالت طبیعی خود را حفظ کند و در عین حال جذاب تر شود.

بعد از اتمام سایه چشم بصورت لایت نوبت به آرایش مژه ها می رسد که با استفاده از ریمل و خط چشم گربه ای چشمان خیر کننده داشته باشید هیچ وقت در میکاپ لایت از مژه مصنوعی استفاده نکنید و با فرمژه حالت طبیعی را بدهید یا اینکه با لیفت و لمینت مژه، آنها را پرپشت و خوش حالت کنید.

آرایش ابروها در چند سال گذشته بصورت ابرو پرپشت و ضخیم مد بود و در سال ۲۰۱۹ طرفداران ابروهای پهن و پرپشت با فرم طبیعی بیشتر شدند.

نکته: در مد سال ۲۰۱۹ هنگام شانه کردن ابرو آنها را بصورت بالایی شانه کنید نه مثل قدیم افقی پس اگر با مد روز پیش می روید این روش را از این پس به کار بگیرید.

میکاپ-دخترانه

 

نحوه آرایش لب براق ۲۰۱۹

رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است از همین رنگ می توانید برای آرایش لب، سایه چشم و رنگ رژگونه استفاده کنید انتخاب رژلب به رنگ قرمز روشن، مرجانی و یا هلویی خصوصا در فصول گرم سال برای پوست های برنزه ترکیب زیبایی می دهد در سال گذشته رژلب مات مد بود ولی امسال بهتر است از رژلب های براق و اکلیلی استفاده کنید،  یک قانون جدید در سال ۲۰۱۹ برای آرایش لب، حجم ندادن خطوط لب ها است و دیگر نیاز نیست تلاش کنید تا لب های خود را برجسته نشان دهید.

 

مد ۲۰۱۹ و محبوبیت پوست براق

در سال ۲۰۱۸ شاهد آرایش پوست با ابزارهای آرایشی براق کننده و شفاف کننده پوست مانند هایلایتر، کرم پودر و رژگونه های براق بودیم امسال هم از همین مد پیروی خواهیم کرد اما بصورت طبیعی یعنی اینکه بدون استفاده از محصولات آرایشی و بصورت طبیعی پوست شفاف و درخشان داشته باشیم.

میکاپ-دخترانه

 

بازگشت دوباره رژگونه در سال جدید

در چند سال اخیر استفاده از رژگونه در آرایش صورت کمتر دیده میشد ولی در سال جدید گونه های گلگون و سرخ با رژگونه های براق به مد ۲۰۱۹ اضافه شدند.

میکاپ-دخترانه

میکاپ دخترانه برای جشن عروسی

میکاپ دخترانه مجلسی را زمانی که به یک مراسم جدی تر دعوت هستید مثل یک مراسم عروسی خاص رو صورت انجام می دهند، خانم هایی که حوصله کافی برای صرف کردن آرایش صورتشان ندارند  برای میکاپ کردن مطابق با سلیقه شخصی می توانند با مراجعه به سالن زیبایی با کادر کاملا مجرب خدمات آرایشی زیبایی میکاپ را با بهترین لوازم آرایشی و ارائه سبک های مختلف از آرایش صورت در الماس نشان تجربه کنند همچنین با شرکت در دوره های آموزشی تخصصی گریم و میکاپ تبدیل به یک گریمور حرفه ای شوند.

 

مقالات مرتبط