جذاب ترین آرایش موی کوتاه زنانه ۲۰۱۹

۲۵ خرداد ۱۳۹۸ مقالات
آرایش-موی-کوتاه

با فرار رسیدن فصل گرما اکثر خانم ها با داشتن موهای بلند احساس خوبی ندارند و اذیت می شوند و اینکه نیاز به مراقبت از موی کوتاه در آب و هوای گرم آسان تر است، عرق کردن، چربی مو و … خانم ها را وادار به رفتن به یک سالن زیبایی خوب می کند و با انتخاب یک مدل کوپ مناسب نه خیلی کوتاه از گرمای تابستان رها می شوند.

خیلی از خانم ها از موهای بلند خسته شده اند و نیاز دارند با ظاهر جدید در مهمانی ها باشند اما ترس از کوتاه کردن موی خود دارند به این دلیل که شاید از زیبایی چهره کاسته شود و برای رفتن به مهمانی های رسمی نتوانند با وجود کوتاه بودن موها آنها را آرایش کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را برای داشتن یک مدل موی کوتاه شیک و زیبا راهنمایی کنم تا اگر تردیدی در کوتاه کردن موهایتان داشتید را از بین ببرید.

انتخاب درست آرایش مو برای بانوان یکی از موارد جذاب شدن چهره به حساب می آید، انواع و اقسام مدل های مو برای خانم ها وجود دارد و حالا انتخاب یک مدل مو مناسب نیاز به دقت لازم دارد تا بتواند چهره شما را مطلوب تر از همیشه نشان دهد.

مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی بلند زنانه از انواع مدل موهای متنوع برای خانم ها هستند و شما می توانید با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود مدل موی خود را از بین این مدل های متنوع انتخاب کنید.

آرایشگران حرفه ای باتوجه به فرم صورت مدل مو کوتاهی که بیشتر به شما بیایید را انتخاب می کنند و اگر فرم صورت طوری باشد که بطور کل مدل مو کوتاه زیبایی چهره شما را بیشتر نکند از این کار صرف نظر می کنند.

 

آرایش موی کوتاه

انواع مدل مو زنانه کوتاه ۲۰۱۹ برای انواع سلیقه ها

بعد از کوتاه شدن مو نوبت به براشینگ و آرایش مو می رسد در ادامه با مدل موهای کوتاه ۲۰۱۹ که به استایل شما در فصل گرم تابستان تغییرات اساسی می دهد آشنا می شویم:

این نوع مدل های کوپ بسته به شکل صورت هر فرد انتخاب می شود

مدل مو کوتاه مخصوص موهای هایلایت شده

گاهی اوقات موهای کوتاه را نمی توان حتی با مدل های ساده شکل داد پس با استفاده از دیزاین مو می توانید مدلی شیک و مجلسی طراحی کرد هایلایت و رنگ مو جزوی از دیزاین مو به حساب می آیند.

آرایش موی کوتاه

مدل مو کوتاه دخترانه ساده

این مدل مو برای دختران جوانی که موهای لخت و نازکی دارند و مدت زمان زیادی را در بیرون از خانه هستند مدل خوبی است

آرایش موی کوتاه

مدل مو کوتاه برای صورت گرد

برای کمتر نشان دادن پهنی صورت در افرادی که صورت چاق و تپل دارند مدل مو کوتاهی با چتری و موهای خرده مناسب است همچنین بلندی مو باید تا زیرچانه باشد و گرنه صورت چاق تر به نظر می آید.

آرایش موی کوتاه

مدل مو کوتاه برای موهای فرفری

مراقبت و رسیدگی موهای فر از موهای لخت و صاف بیشتر است مخصوصا اینکه اگر بلند هم باشند پس اگر زمان کافی برای رسیدگی به موهای فرفری تان را ندارید بهتر است از مدل های فر کوتاه استفاده کنید.

آرایش موی کوتاه

 

مدل مو کوتاه برای صورت کشیده

صورت های کشیده و لاغر برای اینکه با مدل کوتاه صورتشان را پرتر نشان دهند باید مدل مو کوتاه چتری دار و یا برای پنهان کردن پیشانی بلندشون مقداری از مو را روی صورتشان بریزند بلندی این چتری نباید تا زیر ابروها باشید تا صورت تپل تر به نظر بیایید.

 

آرایش موی کوتاه

مدل مو کوتاه برای موهای کم پشت

یکی از مدل های مو کوتاه که اکثر ستاره های هالیوود آن را امتحان کرده اند مدل مو پیکسی است این مدل مو برای افرادی که موهای نازکی دارند استفاده می شود برای پرترشدن موهای کم پشت می توانید با هایلایت کردن حجم موهایتان را افزایش دهید.

آرایش موی کوتاه

 

اگر علاقمند هستید که بدانید چگونه می شود یک کوتاهی مو خوب و عالی داشت باید تکنیک های صحیح آن را با ثبت نام در دوره آموزش کوپ  بصورت آنلاین و حضوری در کوتاه ترین زمان توسط بهترین مدرسین فرا بگیرید آموزش کوپ زنانه در تهران در سالن زیبایی الماس نشان  برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط