دوره آموزش تخصصی گریم و متعادل سازی چهره زنانه

۱۳ آبان ۱۳۹۸ مقالات
آموزش تخصصی گریم

هیچکسی فکرش رو هم نمیکرد که گریم و متعادل سازی چهره تا این حد در بین خانم ها پرطرفدار باشه. سابق بر این در هر شهری تنها تعداد انگشت شماری متخصص گریم و میکاپ وجود داشت و خانم هایی که میخواستند به صورت حرفه ای گریم و میکاپ بشن باید چندیدن روز و در برخی مواقع چندین هفته تو نوبت و صف متخصص گریم میموندن، تا بلاخره نوبتشون می‌رسید.

تعداد متخصصین گریم و میکاپ در ایران کم است

در شرایط کنونی هم با وجود اینکه تعداد زیادی متخصص گریم توو شهرهای مختلف وجود داره، اما هنوز نیاز جامعه به وجود چنین متخصصانی بالا است و حالا حالاها خانم ها باید برای میکاپ و گریم حرفه ای تو نوبت سالن های زیبایی بمونند.

بله درست خوندید! هنوز هم جمعیت رو به رشد کشورمون نیازمند تعداد زیادی آرایشگر و متعادل ساز چهره است و حالا حالاها بازار کار این تخصص پر نخواهد شد. و خوش به حال کسانی که با مدارک عالی و معتبر وارد بازار کار شدن و دارن روز به روز حرفه ای تر و البته پولدارتر میشن.

برای یادگیری گریم و متعادل سازی چهره آموزش ببین و پولدار شو!

بیایید با هم روراست باشیم. کسایی که اکنون تبدیل به آرایشگران و هنرمندان حرفه ای شدن، اینهمه دانش و مهارت رو از شکم مادراشون نیاوردن، از یه جایی شروع کردن و یاد گرفتند.

بله! اون ها اول یاد گرفتند و بعد باتجربه شدند. اگه بهتون بگیم که تنها با یادگیری این تخصص میتونید ظرف کمتر از یکی دو سال حسابی پول در بیارید شاید باورتون نشه! اما چیزی که بهتون میگیم واقعا حساب شده است.

خیلی از متخصصای گریم و میکاپ که از یکی دو سال قبل شروع به یادگیری و گذروندن دوره های آموزشی معتبر کردن، الان علاوه بر  اینکه نامدار شدند، کلی هم پول به جیب زدند. (اگه باورتون نمیشه میتونید یه زنگ بزنید سالن الماس نشان و آدرس همین متخصصا که تا چند سال پیش چیزی از آرایشگری نمیدونستند و الان استادی شدند برای خودشون رو بهتون بدیم)

اگه دوست دارید بدونید که توی این دوره های تخصصی قراره چی یاد بگیرید و چجوری پول دربیارید، حتما ادامه مقاله رو بخونید.

اصلا گریم و متعادل سازی چهره چیه؟

گریم با آرایش ساده ای که هر روز انجام میدید خیلی فرق داره. شما با آرایش کاری میکنید که صرفا یکم زیباتر بشید و از یک آرایش ساده بیشتر از این هم انتظار نمیره. اما گریم چندین درجه و سطح از آرایش معمولی بالاتره.

شما در گریم با کمک ابزارهای مخصوص آرایشی و به لطف بعضی از تکنیک های اعمال سایه روشن، نه تنها صورتتون رو زیبا تر می کنید، بلکه تا اونجایی که میشه عیب و ایراد های پوستی رو هم موقتا برطرف می کنید.

به عبارت ساده تر هنرمند میکاپ و گریم میتونه یک عروس مردگان تحویل بگیره و یک سیندرلا تحویل بده. اصلا هم با کسی شوخی نداره چون کارش درسته!

به کسی هم که بتونه این کار رو انجام بده میکاپ آرتیست یا گریمور گفته میشه. (فقطم برای فیلما نیست) یعنی شما با شروع آموزش تخصصی متعادل سازی چهره میتونید یک میکاپ آرتیست و گریمور خوب بشید و به اصطلاح کوچه بازاری لولو رو هلو کنید (جالب نیست؟)

۹۰% خانم هایی که میخوان گریم بشن یا چهره متعادل کنند قراره بیان پیش شما

یکی از بخش های مهم هر سالن آرایشی بخش گریم و متعادل سازی چهره هستش که اتفاقا خیلی هم شلوغه! همونطور که قبلا هم گفتیم گریم و متعادل سازی چهره مثل آرایش نیست که ده دقیقه بیشتر طول نکشه.

گریم از لحظه ای که هنرمند میکاپ کارش رو شروع میکنه تا لحظه آخر، زمان نسبتا زیادی نیاز داره. یعنی علاوه بر اینکه مهارت میخواد، باید حوصله هم داشته باشید. و من فکر نمیکنم که هر کسی وقت داشته باشه اینهمه وقت به میکاپ تو خونه اختصاص بده. نتیجه این میشه که ۹۰% خانم هایی که میخوان چهره خودشون رو گریم یا متعادل کنند حتما میان پیش شما.

در دوره تخصصی آموزش گریم و متعادل سازی به هنرجو چه چیزایی آموزش میدیم؟

اگر قرار باشه توی چنین کلاسی ثبت نام کنید باید حسابی حوصله به خرج بدید چون حجم بالا و ارزشمندی از مطالب تخصصی قراره به شما آموزش داده بشه و تقریبا هیچ تکنیکی از قلم نمی افته.

ما توی دوره های آموزشی علاوه بر اینکه سرفصل های مشخص شده از سازمان فنی حرفه ای رو آموزش میدیم، بلکه آموزش تکنیک های آپدیت شده و به روز بین المللی رو هم از هنرجو دریغ نمیکنم. چون معتقدیم برای هر ریال هزینه ای که هنرجو پرداخت میکنه باید  سنگ تمام گذاشت.

الماس نشان ۳ دوره مختلف آموزش گریم و متعادل سازی چهره زیر رو ارائه میده:

  • تخصصی
  • فوق تخصصی
  • فوق حرفه ای

ما در این مقاله تنها به معرفی دوره اول میپردازیم و در مقالات بعدی مفصلا درباره دو دوره دیگه صحبت میکنیم.

یادگیری بیش از ۴۵ مبحث و تکنیک در دوره تخصصی آموزش گریم و متعادل سازی چهره زنانه

دوره تخصصی در واقع دوره پایه آموزشگاه ما هستش و روی کاغذ، شما ۴۵ تکنیک آرایش حرفه ای و گریم رو یاد میگیرد. (اما در عمل چیزی بیشتر از ۴۵ تکنیک حرفه ای آموزش خواهید دید، چون طی دوره ما از هر مبحث مرتبطی براتون آموزش داریم).

بعد از پایان دوره شما به مباحث پرمشتری و پولساز زیر مسلط می‌شید

سرفصل های ارائه شده در دوره تخصصی متعادل سازی چهره چیزی فراتر از سرفصل های فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه های دیگه س، به جرات میتونیم بگیم که با گذروندن این دوره شروعی بسیار قدرتمند در بازار کار خواهید داشت. (دیگه خودتون تصور کنید دوره های فوق تخصصی و فوق حرفه ای چی هستند!).

در هر صورت شما بعد از گذروندن دوره و گرفتن مدرک حرفه ای به مباحث پولساز زیر کاملا مسلط میشید:

چه کسی منو تبدیل به یک میکاپ آرتیس و هنرمند گریمور کنه؟

در داخل کشور خودمون اساتید خوب زیادی وجود دارند که گریم و متعادل سازی چهره رو آموزش میدن، که همگی مدارک داخلی دارند. اما، از بین اون ها تنها تعداد انگشت شماری هستند که علاوه بر مدارک داخلی، گواهینامه ها و مدارک بین المللی هم داشته باشند.

خوشبختانه سالن زیبایی و آموزشگاه الماس نشان از وجود تعدادی استاد و متخصص خبره گریم بهره میبره که تمام مدارک داخلی و بین المللی این حرفه رو دارند. مدرسای ما تنها به به گرفتن مدرک اکتفا نکردند و سالانه با شرکت در دوره های مدرن و تخصصی تری که در سطح بین المللی برگزار میشن همواره دانش و مهارت خود را به روز نگه میدارند.

در یک کلمه، برای اثبات تخصص و مهارت مدرسان الماس نشان تنها کافی است که از نزدیک با آن ها کار کنید تا متوجه چیزی که مینویسیم باشید.

اگه فکر کردید کار ما  با شما بعد از تموم شدن آموزشتون تموم میشه، سخت در اشتباهید!!

ما برای هنرجو کم نمیذاریم و همیشه هواش رو داریم. یه خبر خوب براتون داریم و اونم اینه که کار ما با هم، حتی بعد از اینکه مدرکتونو گرفتید تموم نمیشه. ما با خودمون عهد بسیتیم که اگه یک هنرجو تمام چیزهایی که ما بهش یاد میدیم رو به درستی یاد بگیره، بعد از اتمام دوره ش دستشو بگیریم و بهش کمک کنیم وارد بازار کار بشه. حتی میتونیم شما رو به سالن های زیبایی معتبر معرفی کنیم.

آینده کاری من قراره چجوری باشه؟

همونطور که بهتون گفتیم، تعداد متخصصای گریم و متعادل سازی چهره خانم ها توی ایران کمه (بیشترشون توی شهرهای بزرگن و توی خیلی از شهرها تعداد کمی متخصص وجود داره). این یعنی یک فرصت عالی برای شمایی که میخوایید به تازگی آموزش های لازم رو ببینید.

بازار کار تا یکی دو سال آینده همچنان خوبه و اشباع نمیشه، شما شاید یه مبلغی رو به آموزشگاه بدید، اما بهتون قول میدیم که بعد ها درآمدتون انقدر زیادی میشه که پولی که دادید در مقابلش مبلغ ناچیزی خواهد بود. پس فرصت رو غنیمت بشمارید و برای آموزش این دوره پیش قدم بشید.

اگه اطلاعات بیشتری درباره دوره تخصصی گریم و متعادل سازی چهره  میخواید اول یه سر به صفحه اینترنتی آموزش بزنید و بعد با ما تماس بگیرید تا پاسخ تمام سوالای شما رو بدیم.

مقالات مرتبط